PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec umowy - kiedy pensja?

  • 1. Data: 2003-11-20 19:37:11
    Temat: Koniec umowy - kiedy pensja?
    Od: "Gregor" <i...@n...e-gregor.com>

    Witam,
    Dnia 18.11.2003 skonczyla mi sie umowa.

    Kiedy powinienem otrzymac pensje i swiadectwo pracy?

    Pozdrawiam
    Gregor

  • 2. Data: 2003-11-21 08:17:40
    Temat: Re: Koniec umowy - kiedy pensja?
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Gregor" <i...@n...e-gregor.com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Dnia 18.11.2003 skonczyla mi sie umowa.
    >
    > Kiedy powinienem otrzymac pensje i swiadectwo pracy?
    - swiadectwo pracy w ciagu 7 dni od daty wygasniecia umowy
    - kasa tak jak zwykle dostawales kase (np. na koniec miesiaca)

    > Pozdrawiam
    > Gregor

    pozd
    nornik

  • 3. Data: 2003-11-21 17:43:04
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Gregor" <i...@n...e-gregor.com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Dnia 18.11.2003 skonczyla mi sie umowa.
    > Kiedy powinienem otrzymac pensje i swiadectwo pracy?

    Jak zmieniałem pracę, to świadectwo dostałem po paru dniach
    (mają w ciagu 7 dni wystawić) a pieniądze w terminie, jak zawsze
    dostawałem (tj. 1-wszego i do 15stego premię).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl