PracaGrupypl.praca.dyskusje › List referencyjny - pomocy

  • 1. Data: 2002-05-26 08:29:45
    Temat: List referencyjny - pomocy
    Od: "konopia" <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jestem studentem i wybieram sie na staz dyplomowy na zachodnia uczelnie.
    Powiedziano mi ze dobrze by bylo zebym dostarczyl list referencyjny.
    Poszedlem wiec do profesora, ktory powiedzial, ze nie ma problemu, ze on
    cos takiego podpisze, tylko, ze nie ma czasu, zebym sam napisal taki list.
    :(

    Wobec czego goraca prosba. Jak powinien wygladac taki list??????
    tzn chodzi mi o wzor, jak zatytulowac, do kogo, co w rogach itd.
    przeszukalem mnostwo stron internetowych ale nie znalazlem takiego
    listu odnosnie pracownika (jedynie firmy).

    Prosze o pomoc. Pilne!
    Dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-26 13:28:34
    Temat: Re: List referencyjny - pomocy
    Od: "konopia" <k...@p...onet.pl>

    ok. Sorki juz znalazlem ;)

    kiepskiego systemu wyszukiania uzywalem :)

    pozdrawiam :)

  • 3. Data: 2002-05-26 17:24:02
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "konopia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ok. Sorki juz znalazlem ;)
    >
    > kiepskiego systemu wyszukiania uzywalem :)

    tak... skoro zadale sobie trud poinformowania iz juz znalazles to moze sie
    podzielisz wynikami poszukiwan...?

  • 4. Data: 2002-05-26 18:39:33
    Od: "konopia" <k...@p...onet.pl>

    > tak... skoro zadale sobie trud poinformowania iz juz znalazles to moze sie
    > podzielisz wynikami poszukiwan...?

    Przeszukiwalem grupe za pomoca niusy.onet.pl
    buuuuu kiepskie rezultaty bo nic nie znalazlo

    a wystarczylo www.google.com.pl
    zakladka grupy dyskusyjne
    i zapodac: list referencyjny :) i bu 164 dokumentow

  • 5. Data: 2002-05-27 17:52:24
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Sun, 26 May 2002 20:39:33 +0200, "konopia"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Przeszukiwalem grupe za pomoca niusy.onet.pl
    >buuuuu kiepskie rezultaty bo nic nie znalazlo
    >
    >a wystarczylo www.google.com.pl
    >zakladka grupy dyskusyjne
    >i zapodac: list referencyjny :) i bu 164 dokumentow

    No wlasnie czasami zamiast zadawac pytanie na grupie szybciej
    znajdziesz w archiwaliach za pomoca google ktory zreszta ma b.dobry
    sposob przegladania postow. Slowem do przegladania archiwow grup i nie
    tylko polecam google

    Pzdr
    Limfo