PracaGrupypl.praca.dyskusjeList referencyjny - pomocy › List referencyjny - pomocy
    From: "konopia" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: List referencyjny - pomocy
    Date: Sun, 26 May 2002 10:29:45 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@pj145.czestochowa.sdi.tpnet.pl

    Witam!

    Jestem studentem i wybieram sie na staz dyplomowy na zachodnia uczelnie.
    Powiedziano mi ze dobrze by bylo zebym dostarczyl list referencyjny.
    Poszedlem wiec do profesora, ktory powiedzial, ze nie ma problemu, ze on
    cos takiego podpisze, tylko, ze nie ma czasu, zebym sam napisal taki list.
    :(

    Wobec czego goraca prosba. Jak powinien wygladac taki list??????
    tzn chodzi mi o wzor, jak zatytulowac, do kogo, co w rogach itd.
    przeszukalem mnostwo stron internetowych ale nie znalazlem takiego
    listu odnosnie pracownika (jedynie firmy).

    Prosze o pomoc. Pilne!
    Dzieki i pozdrawiam