PracaGrupypl.praca.dyskusje › sztuka prezentacji w pracy

  • 1. Data: 2002-05-25 16:03:18
    Temat: sztuka prezentacji w pracy
    Od: "Stefan Wyszyński" <r...@p...onet.pl>

    mam pytanie do szanownych grupowiczów

    jak prezentować się i zachowywać w firmie w której się pracuje aby to
    pomogło w rozwoju kariery np. awansie na zastępcę kierownika, na podwyżkę
    itd. i w ogóle na dobrą ocenę jako pracownika ?
    chodzi o to czy zadawać się ze wszytkimi czy tylko z wybranymi osobami o
    dobrej opinii?
    czy po pracy spędzać czas z współpracownikami czy nie ?
    czy pić po pracy z nimi alkohol - czyli pójść na piwo lub coś mocniejszego ?
    czy chodzić z nimi na imprezy po pracy ?
    jakich tematów nie poruszać w czasie rozmów ?
    czy warto spoufalać się z współpracownikami czy nie ?
    jak się zachowywać aby zdobyć szacunek współpracowników i przełożonych ?
    czego nie robić aby nie stracić w oczach współpracowników i przełożonych ?
    w jaki sposób mówić agresorom twarde nie , aby nie stać się dla nich
    obiektem do psychicznego znęcania ?

    jak sobie z tym wszystkim poradzić w grupie 20 osób z którymi przebywa się
    po 8 godzin dziennie w pracy ?

    odpowiedzcie na liście dyskusyjnej lub
    możecie do mnie pisać na skrzynkę emailową lub polecić jakieś źródła do
    zgłębiania w internecie

    cześć

  • 2. Data: 2002-05-25 16:41:43
    Temat: Re: sztuka prezentacji w pracy
    Od: "PiotrB" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > odpowiedzcie na liście dyskusyjnej lub
    > możecie do mnie pisać na skrzynkę emailową lub polecić jakieś źródła

    Mam inne pytanie z tej grupy: Jak zdobyć żonę która byłaby ładna miła bogata
    i tak dalej?

    Jest to pytanie z cyklu nie do odpowiedzenia - w jednej grupie robisz to tak
    w innej inaczej:)

    PiotrB

  • 3. Data: 2002-05-25 19:30:10
    Od: "budowa-2" <b...@i...pl>

    > jak prezentować się i zachowywać w firmie w której się pracuje aby to
    > pomogło w rozwoju kariery np. awansie na zastępcę kierownika

    Pozazdrościc ambicji! Jestem pod wrażeniem!

  • 4. Data: 2002-05-27 08:49:03
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Stefan Wyszyński" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanie do szanownych grupowiczów
    > jak sobie z tym wszystkim poradzić w grupie 20 osób z którymi przebywa się
    > po 8 godzin dziennie w pracy ?

    ech..... skoro zadajesz takie pytanie to IMO juz jestes poza grupa i nie
    interesuja Cie zupełnie dobre stosunki w pracy lecz zwykła żądza władzy za
    wszelką cenę....

    Bo czy szczere będzie Twoje zaangażowanie w przyjazne stosunki z
    współpracownikami [przyjaźń to jednak zbyt wiele] skoro wszysto co zrobisz
    nakierowane będzie pod kątem awansu...?

    pomyśł co wolisz.... być czy mieć...

    Piotr Żebrowski [Piotr_z]

  • 5. Data: 2002-05-27 21:02:40
    Od: "Agnieszka Taflińska" <a...@w...pl>

> [...]
    bogata
    > i tak dalej?
    >
    > Jest to pytanie z cyklu nie do odpowiedzenia - w jednej grupie robisz to
    dobra odpowiedz, przecierz jak facet nawet znadzie odpowiedzi na te
    wszystkie pytania z zamiarem stosowania ich za wszela cene to co zotanie z
    jego osobowosci, nie podola przez caly czas udajac kogos innego
    chyba ze jest supermenem
    pozdrawiam
    Agnes