PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA

  • 1. Data: 2002-05-25 21:44:45
    Temat: Praca w USA
    Od: Rafal <r...@w...pl>

    Heya!

    Mam takie pytanko: znajoma wybiera sie na roboty do Stanow i jest ciekawa
    co mozna przewiezc do Stanow bez placenia cla, tzn. ile kasy, alkoholu,
    itp.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: r...@w...pl

  • 2. Data: 2002-05-27 13:54:14
    Temat: Odp: Praca w USA
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Mam takie pytanko: znajoma wybiera sie na roboty do Stanow i jest ciekawa
    > co mozna przewiezc do Stanow bez placenia cla, tzn. ile kasy, alkoholu,
    > itp.

    za przewieziony list motywacyjny i cv napewno nie zaplacisz...

  • 3. Data: 2002-05-27 14:56:40
    Temat: Re: Praca w USA
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Rafal" <r...@w...pl> wrote in message news:acp0kd$6u8$1@news.tpi.pl...
    > Heya!
    >
    > Mam takie pytanko: znajoma wybiera sie na roboty do Stanow i jest ciekawa
    > co mozna przewiezc do Stanow bez placenia cla, tzn. ile kasy, alkoholu,
    > itp.

    Kazde urzadzenie bateryjne w ilosci sztuk na lebka jeden np. laptop, radio,
    golarka, UPSy itd
    Tylko mnie tak te ilosci troche zastanawiaja, ciekawe jak by interpretowali
    jakbym przywiozl, kilka roznych laptopow, z roznymi systemami operacyjnymi,
    albo kilka
    palmtopow roznych firm??

    Pozdr