PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Eko-Contel sp. z o.o.

  • 1. Data: 2002-05-25 12:14:15
    Temat: Firma Eko-Contel sp. z o.o.
    Od: "Coco" <C...@i...pl>

    Witam

    Poszukuje wszelkich informacji na temat firmy Eko-Contel sp. z o.o.
    Jest to firma posiadajaca siec sprzedazy produktow i uslug sieci EraGSM w
    calej Polsce. Czy ktos z Was pracowal/pracuje w tej firmie lub
    wspolpracowal/wspolpracuje z ta firma jako np Dealer lub Autoryzowany
    Doradca Biznesowy? Bede wdzieczna za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam
    Coco

  • 2. Data: 2002-05-25 20:34:03
    Temat: Re: Firma Eko-Contel sp. z o.o.
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Coco napisał:
> [...]
    > wspolpracowal/wspolpracuje z ta firma jako np Dealer lub Autoryzowany
    > Doradca Biznesowy? Bede wdzieczna za wszelkie informacje.

    Jeżeli interesują Cię wszelkie informacje, to zacznij od dowiedzenia
    się, gdzie zarejestrowana jest spółka. Zapoznaj się z jej aktami
    rejestrowymi w sądzie. Jest to darmowe i nie można Ci odmówić. Dowiesz się:
    1. Kto jest właścicielem firmy
    2. Kto jest w zarządzie
    3. Jaki jest kapitał założycielski
    4. Czy frma składa bilanse i dopełnia innych wymaganych prawem obowiązków

    Jeżeli składane są bilanse, dowiesz się jakie firma ma obroty i czy
    osiąga zysk. Jeżeli umiesz czytać bilans dowiesz się np. czy pobrane są
    kredyty. Polecam, jeżeli firma OK, nabierzesz pewności - jeżeli nie też.
    Pozyskanymi informacjami nie musisz chwalić się pracodawcy, bo uzna że
    jesteś za cwany.

    Dogbert

  • 3. Data: 2002-05-26 10:46:35
    Od: "Coco" <C...@i...pl>

    :
[...]

    Dzieki. Szukam tez opinii bylych lub obecnych pracownikow/wspolpracownikow,
    interesuje mnie jak sie tam pracuje lub wspolpracuje, wszystkie informacje
    mile widziane

    Coco