PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny - pytanie › Re: List motywacyjny ? pytanie
    From: " " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: List motywacyjny ? pytanie
    Date: Wed, 11 May 2005 16:43:27 +0000 (UTC)

    Hannibal <n...@w...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Jestem osobŕ która niedawno ukończyůa studia budowlane, wićc dopiero
    > zaczynam swojŕ ĽdrogćĄ zawodowŕ.
    > Niestety przeglŕdajŕc wolne wakaty w firmach widzć, iý proponowana praca
    > dotyczy osób ze sporym doúwiadczeniem.
    > Ktoú zasugerowaů mi bym mimo to napisaů list motywacyjny do tych firm i
    > okreúliů na jakim stanowisku chciaůbym pracowaă.
    > No i mam problem z okreúleniem jakie jest to stanowisko ;-)
    >
    > Czy w liúcie motywacyjnym mogć pisaă jak niýej (oczywiúcie najpierw opiszć
    > kim jestem i co umiem)?:

> [...]

    spróbuj bardziej poznać daną firmę przed wysłaniem aplikacji,bo według mnie
    osoba czytająca Twój list może odnieść wrażenie że jesteś niezdecydowany i nie
    wiesz czego chcesz i w dodatku chcesz pierwsze lepsze stanowisko.
    Jeżeli na tyle dobrze znasz firmę to spróbuj pisać przynajmniej do jakiego
    działu chcesz się dostać,używaj zdecydowanych "inżynierskich" argumentów
    dlaczego tu,a dlaczego nie gdzie indziej,uświadom im że to oni Ciebie chcą
    zatrudnić a nie że ty chcesz bardzo pracować u nich.
    powodzenia