PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pożyczka z PUP na DG a etat?

  • 1. Data: 2005-05-11 07:49:59
    Temat: Pożyczka z PUP na DG a etat?
    Od: "BH" <b...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanko, czy grozi mi zwrot pożyczki z PUP na rozpoczęcie działalności,
    jeśli w pierwszym roku prowadzenia podejmę pracę na etat?

    Boję się, że ktoś się może przyczepić, że oszczędzam na ZUSie i pieniądze
    podarowane przez PUP idą w błoto (tzn. na mój biznes, a nie na składki).

    Dodam, że sama DG bez podjęcia pracy przynosi zysk i firma się kręci, tylko,
    że dodatkowa praca to dodatkowe pieniążki. A co z umową zleceniem lub o
    dzieło? Czy nie zależnie od DG mogę zarabiać jeszcze w inny sposób?

    Czy muszę się liczyć jeszcze z innymi konsekwenacjami? Częste naloty z PUP,
    itp?

    Dzięki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-11 11:41:46
    Temat: Re: Pożyczka z PUP na DG a etat?
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > podarowane przez PUP idą w błoto (tzn. na mój biznes, a nie na składki).

    nie masz czego sie bac, bo itak prowadzisz DG, a ze nie placisz ZUSu (procz
    zdrow)
    bo dodatkowo pracujesz to wynika z innych przepisow

    aha, po splaceniu (terminowym) przynajmniej polowy pozyczki i prowadzeniu DG
    przez 2 lata
    mozesz starac si o umorzenie reszty kasy, u nas tak czesto jest ;)

    pamietaj ze obecna dotacja nie jest pozyczka !!

    Jean