PracaGrupypl.praca.dyskusjeLepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec? › Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
    Date: Tue, 02 Mar 2010 14:11:47 +0100

    Od kilku lat mam zarejestrowana dz. gosp. Podczas poszukiwan pracy,
    wielokrotnie spotkalem sie z sytuacja, iz pracodawcy boja sie zatrudniac
    kogos, kto ma wlasna firme. Ot, chocby niedawno mialem sytuacje, ze bylbym
    idealnym kandydatem, gdyby nie to, ze mam wpisane do zaswiaczenia iz
    prowadze sprzedaz sprzetu, co stanowiloby konflikt interesow. Nie wazne
    jest to, iz jestem gotow na podpisanie lojalki o niekonkurowaniu w danym
    zakresie uslug, a wpis ten mam tylko od picu, zeby sobie i rodzinie kupic
    taniej laptopa w hurtowni.
    Troche to dziwne, bo wydawalo mi sie, iz pracodawca mialby ze mna mniej
    problemow, niz z osoba na etacie. Ja wystawiam f-re VAT i po problemie.
    Mozna rozwiazac ze mna umowe w kazdej chwili, bez okresow przejsciowych
    itp Nie trzeba sobie zawracac glowy ZUSami, skarbowkami, PIPami i innymi
    bzdurami...

    O co zatem chodzi pracodawcom? Dodam, ze nie chodzi o stanowiska, gdzie za
    zatrudnienie absolwenta, bezrobotnego, rencisty, inwalidy itp. dostaje sie
    dodatkowe granty. jakie Wy macie doswiadczenia?