PracaGrupypl.praca.dyskusjeLepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec? › Re: Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
  • Data: 2010-03-05 10:25:46
    Temat: Re: Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 15:41:02 +0100, jacem napisał(a):

    > Osoba prowadząca D.G. to dla pracodawcy osoba:
    >
    > -mniej dyspozycyjna,

    ??
    W pracy ma być gotowa do wykonywania poleceń przełożonego.

    > szczególnie po godzinach

    A "zwykły" pracownik niby co ma po godzinach - czekać az pryncypał
    zatelefonuje i go wezwie?

    > -zbyt obrotna (mająca trochę oleju w głowie)

    Hehe, nie zgadzam się z taką tezą. Ogrom pracodawców jest po prostu ...
    głupcami. Ponadto nie znają podstawowych praw, przepisów, obowiązków itp.
    Oczywiście nie mówię o każdym.

    > -asertywna

    ROTFL

    > -niezależna (bo inne źródła dochodu)

    Zwłaszcza Jaskinowiec, który napisał że jego "firma" służy tylko czasowym
    zakupom sprzętu a nie jest źródłem przychodu czy utrzymania. Zresztą jaki
    sens byłoby zatrudniać się u kogoś kiedy ze swojej działalności ma się
    dochody?

    > -w zw. z powyższymi, mogą wystąpić problemy

    pfff.....