PracaGrupypl.praca.dyskusjeLepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec? › Re: Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
  • Data: 2010-03-05 12:04:13
    Temat: Re: Lepiej miec dz. gosp, czy jej nie miec?
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tuMEk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hmp642$n6$1@inews.gazeta.pl...
    > a mnie akurat leczy sytuacja kiedy pracodawca wymaga działalności. Jest sprawą
    > jasną ze w takiej sytuacji bede wpolpracownikiem a nie
    > pracownikiem. Wedlug mnie powinno sie zabronic sytuacji kiedy
    > pracodawca wymaga DG bo jesli nie to dowidzenia -mialem takie przypadki.
    > Konkretnie przeszkadza mi

    W spółce (duża ogólnopolska sieć), w której przepracowałem ładnych kilka lat,
    wymagano etatu. Wyobraź sobie, że sam zapytałem, czy jest możliwość zawarcia
    umowy cywilnej.
    I na to się nie zgodzili. A ponadto nie zabraniali prowadzenia własnej D.G.
    W sumie byłem zatrudniony w tej firmie na pełnym etacie, i dodatkowo prowadziłem
    działalność gosp. :-), przez 5 lat.

    I to było dla mnie optymalne.

    Jedynym wyjątkiem byli przedstawiciele handlowi, których część była zatrudniona
    na etacie, a część na umowę cywilną z d.g.

    j,