PracaGrupypl.praca.dyskusje › LeaderPrice - czy warto ?

  • 1. Data: 2005-08-30 10:07:47
    Temat: LeaderPrice - czy warto ?
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Dostalem sie na stanowisko kierownika sklepu LeaderPrice....do dzis
    mam podjac decyzje...czy ktos ma jakies doswiadczenia??? Czy np za
    2000 zl netto warto w ogole rozmawiac na temat pracy w Leaderze? Jakie
    warunki pracy...wiem ze mam miec 2 kier dzialow + asystenta +
    zaloge...ze grafik mam ustalac wg swoich potrzeb i ze sa 3 rodzaje
    premii....bardzo prosze o szybka porade :(

    Arek

  • 2. Data: 2005-08-31 11:29:59
    Temat: Re: LeaderPrice - czy warto ?
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Arek napisał(a):
> [...]
    > zaloge...ze grafik mam ustalac wg swoich potrzeb i ze sa 3 rodzaje
    > premii....bardzo prosze o szybka porade :(

    i wiesz ,ze jak bedza problemy z pracownikami, w stylu pozwy do sadu
    pracy itp to ty bedziesz winny jako kierownik , a nie LP

    Pozdrawiam M.