PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wezwanie na policję, do sądu itp., a dzień wolny w pracy.

  • 1. Data: 2005-08-30 10:18:19
    Temat: Wezwanie na policję, do sądu itp., a dzień wolny w pracy.
    Od: <f...@g...pl>

    Czy jest jakiś przepis, mówiący o tym, że w przypadku wezwania np.: na
    policję, do sądu, lub do WKU, pracodawca, jest zobowiązany w tym dniu
    udzielić pracownikowi dnia wolnego (lub takiej ilości czasu, która
    umożliwiłaby stawienie się i załatwienie danej sprawy)?? Wydaje mi się, że
    gdzieś kiedyś coś takiego widziałem/czytałem, ale nie jestem pewien. Ktoś
    mógłby wskazać konkretny przepis??

  • 2. Data: 2005-08-30 10:33:32
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    f...@g...pl napisał(a):
    > Czy jest jakiś przepis, mówiący o tym, że w przypadku wezwania np.: na
    > policję, do sądu, lub do WKU, pracodawca, jest zobowiązany w tym dniu
    > udzielić pracownikowi dnia wolnego

    Na odwrocie zawiadomienia/wezwania powinno być pouczenie z podaną PP,
    albo przynajmniej kiedyś było.

    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-08-30 10:57:04
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Zbyszek Tuźnik napisał(a):

    > Na odwrocie zawiadomienia/wezwania powinno być pouczenie z podaną PP,
    > albo przynajmniej kiedyś było.

    A z resztą - z okazji szczęśliwego (acz nie dla wszystkich) wtorku - proszę:
    http://praca.onet.pl/2397,1068424,prawo.html
    (PP, a raczej akty prawne z tymiż, masz na dole strony).

    Zbyszek