PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: A czy są osoby,które...

  • 1. Data: 2005-08-30 08:56:39
    Temat: Re: A czy są osoby,które...
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Kacper W." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:254b.0000083d.431054ce@newsgate.onet.pl...
    > ...połaczyły prace ze swoim chobby?tzn.zawodowo wykonują to co lubią?
    > Pozdrawiam

    Ja połączyłem. I zaczynam się zastanawiać, czy wyszło mi to na dobre.

    Ot taki mały nocny epizod: wczoraj (a raczej dziś rano),

    3 w nocy - Maciek Sobczyk kończy pisać materiały na szkolenie.

    Jaka satysfakcja! Raz, bo już skończył, dwa, bo - a co mi tam, pochwalę
    się - wyszarpał konkurencji z paszczy jedno Ministerstwo i to chyba
    największe. Trzy, bo jutro zaczyna cykl szkoleń.

    Super! Duma rozpiera go jak miętówka/wafelek klienta w "Sensie życia".

    Tylko czemu czuje się dziś jak zleżały trup??

    Strzeżcie się swojego hobby, żeby was nie dopadło o trzeciej w nocy.

    pozdr.

    m.

    P.S. R.I.P

  • 2. Data: 2005-08-30 09:02:40
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Maciek Sobczyk [Tue, 30 Aug 2005 10:56:39 +0200]:

    > Strzeżcie się swojego hobby, żeby was nie dopadło
    > o trzeciej w nocy.

    Kiedys kazdego dopadnie... ;>

    Kira (gratuluje!)

  • 3. Data: 2005-08-30 12:44:59
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Maciek Sobczyk [Tue, 30 Aug 2005 10:56:39 +0200]:

    > Kiedys kazdego dopadnie... ;>

    Oj tak, ja dalej w tym samym amoku co w nocy :)

    > Kira (gratuluje!)
    dzięki :)

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2005-08-30 22:50:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Maciek Sobczyk [Tue, 30 Aug 2005 14:44:59 +0200]:

    > Oj tak, ja dalej w tym samym amoku co w nocy :)

    No co Ty nie powiesz?...

    Kira (zerkajac na zegarek...)

  • 5. Data: 2005-08-31 08:28:33
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    > Re to: Maciek Sobczyk [Tue, 30 Aug 2005 14:44:59 +0200]:

    > No co Ty nie powiesz?...
    Powiem, że dziś dalszy ciąg amoku :) Wczoraj o 21 wreszcie wyekspediowałem
    ekipę do Wa-wy. Dziś po 7 pierwsze telefony. Za 4 godziny wychodzę z pracy i
    jadę do klienta. Za dwa dni urlop. Potrzebuję jakieś 5 dni, żeby przekazać
    wszystkie sprawy innym :) Za tydzień chcę zrealizować wreszcie marzenia i
    zobaczyć wymarzone norweskie fiordy. W międzyczasie duży i cholernie trudny
    head hunting :)

    Się zdąży...

    pozdrawiam :)
    m.

  • 6. Data: 2005-08-31 13:12:16
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Maciek Sobczyk [Wed, 31 Aug 2005 10:28:33 +0200]:

    > Powiem, że dziś dalszy ciąg amoku :)

    Nie zauwazylabym... ;)

    > Się zdąży...

    A pewnie ze sie zdazy, najwyzej obetnie sie czas na spanie,
    jedzenie i inne takie niepotrzebne sprawy... ;>

    Kira (usmazona porannymi wycieczkami)