PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurs pozycjonowania stron, skuteczna promocja Twojej witryny - poradnik webmastera za jedyne 12zł!!

  • 1. Data: 2003-10-17 09:57:21
    Temat: Kurs pozycjonowania stron, skuteczna promocja Twojej witryny - poradnik webmastera za jedyne 12zł!!
    Od: "Łukasz Pietrzak" <p...@w...net.pl>

    Witam,
    Oferuję Państwu profesjonalny kurs pozycjonowania stron w wyszukiwarkach za
    jedyne 12zł! Kurs w całości napisałem ja. Pozycjonowaniem oraz tworzeniem stron
    www zajmuję się od 5 lat, więc mogę powiedzieć, że mam w tej dziedzinie
    doświadczenie. Kurs nie zawiera samych ogólników o pozycjonowaniu. Czytelnik
    jest wprowadzany w świat wyszukiwarek oraz sposobów ich działania a następnie w
    sposoby pozycjonowania i oszukiwania wyszukiwarki. 12 zł to jest naprawdę
    śmieszna ceny gdyż tego typu równie profesjonalne publikacje kosztują w
    granicach 30-50zł. Kurs jest napisany prostym i przystępnym dla każdego
    językiem. Każdy, kto zakupi u mnie kurs może skorzystać z bezpłatnej pomocy
    mailowej w zakresie pozycjonowania pisząc do mnie, jak również bezpłatnie
    otrzymywać nowe coraz to ulepszane wersje kursu. Gorąco zachęcam do zakupu i
    lektury. Jeśli jest Pan (i) zainteresowany (a) kupnem proszę o kontakt e-
    maliowy: p...@w...net.pl.
    Kurs wysyłam mailem, bądź podaje adres ftp z którego można go ściągnąć,

    Pozdrawiam Łukasz Pietrzak
    p...@w...net.pl
    gg:1353156
    tel. 602878902