PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy o prace na czas okreslony - jak mozna?

  • 1. Data: 2003-10-17 10:15:15
    Temat: Rozwiazanie umowy o prace na czas okreslony - jak mozna?
    Od: "Michal Wornakow" <a...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Czy mozna rozwiazac umowe o prace na czas okreslony krotszy niz 6 miesiecy?
    Czy jednynym rozwiazaniem jest porozumienie? Cyz obowiazuje okres 14 dniowy?
    bo czytam ustawe i mi wynika ze nie mozna rozwiazac umowy na czas krotszy niz
    6 miesiecy...chyba ze za porozumieniem stron.

  • 2. Data: 2003-10-17 11:18:57
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 17 Oct 2003 10:15:15 +0000 (UTC), "Michal Wornakow"
    <a...@g...SKASUJ.TO.pl> zakodował:

    >bo czytam ustawe i mi wynika ze nie mozna rozwiazac umowy na czas krotszy niz
    >6 miesiecy...chyba ze za porozumieniem stron.

    I to jest prawidłowa odpowiedź.
    No, można jeszcze rozwiązać bez wypowiedzenia z winy jednej ze stron
    (tzw. dyscyplinarka).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775