PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z innej beczki - stres w pracy

  • 1. Data: 2003-10-17 07:46:56
    Temat: Z innej beczki - stres w pracy
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Czesc,
    jak sobie z tym radzicie - stres czasem potrafi porządnie namącić i
    pokrzyżować plan działania. Jak sobie z tym radzicie? Jak nie łapać doła?
    Czy tylko farmakologicznie? ;)

  • 2. Data: 2003-10-17 08:06:14
    Temat: Re: Z innej beczki - stres w pracy
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > Czesc,
    > jak sobie z tym radzicie - stres czasem potrafi porządnie namącić i
    > pokrzyżować plan działania. Jak sobie z tym radzicie? Jak nie łapać doła?
    > Czy tylko farmakologicznie? ;)

    Nie.
    Można wyobrażać sobie szefa w szlafroku w misie i różowych bamboszach -
    podobno pomaga.

    Pomaga konstatacja faktu, że i tak spotkamy się wszyscy dwa metry pod
    ziemią - z tej perspektywy niedokręcone śrubki, debet na koncie czy szef
    palant traca na znaczeniu.
    Wyobraź sobie, że są tacy, co mają gorzej, bo nie mają nawet gdzie
    chleba ukraść - w okolicy 2500km nie ma supermarketu.

    Pzdr: Catbert EHRM

  • 3. Data: 2003-10-17 08:09:07
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Ja np. siadam do komputera w domu i pisze glupoty na newsy ;-)))))
    Do mnie to ALIBI? ;)

  • 4. Data: 2003-10-17 08:10:12
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Mitch...

    > jak sobie z tym radzicie - stres czasem potrafi porządnie namącić
    > i pokrzyżować plan działania. Jak sobie z tym radzicie? Jak nie
    > łapać doła? Czy tylko farmakologicznie? ;)

    Pomyśl o jodze :)

    adam

  • 5. Data: 2003-10-17 08:11:13
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 6. Data: 2003-10-17 17:37:52
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Mitch" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bmo6ph$3vi$1@inews.gazeta.pl...
    > Czesc,
    > jak sobie z tym radzicie - stres czasem potrafi porządnie namącić i
    > pokrzyżować plan działania. Jak sobie z tym radzicie? Jak nie łapać
    doła?

    polecam DARMOWY kurs: Jak radzić sobie ze stresem?
    Subskrybcja na www.vidi.biz.pl

    Warto też do wyobrazania sobie szefa w rónych dziwnych sytuacjach
    dodac szefa na nocniku:)

    PZDR
    Quba
    www.vidi.biz.pl

  • 7. Data: 2003-10-17 17:54:56
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > doła?

    > Do mnie to ALIBI? ;)

    hehh... jesli juz to nie ALIBI tylko ALUZJA :)
    a właśnie czytałem o różnych śmieszynych przejęzyczeniach na forum.gazeta.pl
    :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 8. Data: 2003-10-17 18:49:41
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bmpaev$aa2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    <cut>

    > hehh... jesli juz to nie ALIBI tylko ALUZJA :)
    > a właśnie czytałem o różnych śmieszynych przejęzyczeniach na
    forum.gazeta.pl
    > :)
    IMO to nie przejezyczenie tylko nawiazanie do popularnego dowcipu. :)
    /p

  • 9. Data: 2003-10-18 09:21:13
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik clockworkoi napisał, Dnia 03-10-17 20:49:

> [...]
    >
    > <cut>

    > forum.gazeta.pl

    > IMO to nie przejezyczenie tylko nawiazanie do popularnego dowcipu. :)

    Ciii, przecież miałeś być tutaj inblaco. ;-)

    --
    Zbyszek Tuźnik
    z...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2003-10-18 10:09:43
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    veni VIDI vici <s...@o...pl> napisał(a):

    > Warto też do wyobrazania sobie szefa w rónych dziwnych sytuacjach
    > dodac szefa na nocniku:)

    Można się też pocieszać, że sa tacy, co nie mogą sobie źródła stresu w
    postaci klienta wyobrazić na nocniku, bo nie wiedzą jak wygląda...

    JoP