PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chca mnie oszukac?

  • 1. Data: 2003-10-16 21:51:41
    Temat: Chca mnie oszukac?
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Pracuje na umowie o prace od pazdziernika 2002. Skonczylem studia
    licencjackie a w tym miesiacu obronie prace magisterska. Ile nalezy mi sie w
    tym roku urlopu? 20 dni? Bo Pani w kadrach liczy mi jakos proporcjonalnie i
    wychodzi jej mniej niz 20.

    Dziekuje z gory za pomoc.

    Chris

  • 2. Data: 2003-10-16 22:51:24
    Temat: Re: Chca mnie oszukac?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Oczywiscie. Chca cie oszukac. Zyjemy w kraju w ktorym zarabia sie wylacznie
    na oszukiwaniu pracownikow, zus'u i urzedy skarbowego, a hobbysci, ktorzy
    postanawiaja zarabiac na wytwarzaniu towarow i sprzedazy uslug robia to
    wylacznie w celu trafienia do teleekspresowej galerii ludzi pozytywnie
    zakreconych.

    Nie bierz tego osobiscie.

    Ogolnie krew mnie zalala, jak sobie uswiadomilem ze z pewnej czesci postow
    tutaj, zza grobu, w oblesnym usmiechu, sczerzy zeby upadly socrealizm. A
    smaczku sprawie dodaje fakt, iz robi to rencami ludzi, ktorzy znaja tamte
    czasy glownie z telewizji.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 3. Data: 2003-10-17 07:09:44
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 16 Oct 2003 23:51:41 +0200, "CHRIS"
    <j...@p...onet.pl> zakodował:

    >Dziekuje z gory za pomoc.

    1. Licencjat to już wykształcenie wyższe - więc to nawet nie jest
    kwestia rozważania czy dodatkowe dni liczyć proporcjonalnie (a i tak
    nie liczy się proporcjonalnie, jeżeli nie zmieniasz pracy w tym roku).
    2. Po roku PRACY należy Ci sie 20 dni urlopu. Prawo do następnego
    nabywasz 1 stycznia następnego roku.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-10-17 09:08:32
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    sam sobie pracuj bez urlopu. Ja pracuje ciezko i uczciwie dla mojego
    pracodawcy ale potrzrbny mi jest tez odpoczynek, nie jestem socjalista ale
    jesli ktos kto powinien sie znac na kodeksie pracy probuje mi wmowic jakies
    glupoty to ja na pewno na to sie nie zgodze. A gdyby Twoj pracodawca
    wyplacic Ci polowe pensji co bys zrobil i jak to nazwal? Twoje
    antysocjalistyczne poglady nie pozwolilyby Ci zapytac sie czemu nie dostales
    calego wynagrodzenia?

    Chris

  • 5. Data: 2003-10-17 10:03:41
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>

    Szomiz wydaje się być jedną z tych osób, które pracują przez 24 godziny
    na dobę i mają (być może właśnie z tego powodu) pretensje do wszystkich,
    którzy mają poza życiem zawodowym także życie prywatne.

    Może pora sobie uświadomić, że są ludzie, dla których praca to nie całe
    życie?

    pozdrawiam Rafti

  • 6. Data: 2003-10-17 20:24:23
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Rafti" <r...@W...go2.pl> napisał w wiadomości
    > Szomiz wydaje się być jedną z tych osób, które pracują przez 24 godziny
    > na dobę i mają (być może właśnie z tego powodu) pretensje do wszystkich,
    > którzy mają poza życiem zawodowym także życie prywatne.

    Doba ma 48 godzin, wiec zostaje cale 24 na to zeby sie zajac zyciem
    prywatnym i wyspac :-)

    A na powaznie:
    1. Jezeli mam do wyboru robic i zarobic (bo jest co robic) albo nie robic i
    nie zarobic, to wole robic.
    2. Jest to moj wybor i moja decyzja.
    3. Nie robie tego za darmo.
    4. Mam swiadomosc, ze jezeli ktos zrobi lepiej (czytaj: wydajniej, czytaj:
    taniej) to co robie ja i dostanie za to mniej pieniedzy, to bedzie to
    cholernie niesprawiedliwe.
    5. Jezeli bede mial swiadomosc 4. i nie bede mogl tego zmienic - zmienie
    prace.

    Zapewniam, ze jest sporo pracodawcow, ktorzy tak dzialaja i takie warunki
    pracy stwarzaja. Bo albo sa uczciwi z zasady (SZOK!!!), albo dlatego bo im
    sie to oplaca.

    Jezeli ktos wychodzi z zalozenia ze pracodawca badz przelozony robi cos
    przede wszystkim w celu wykorzystania, oszukania, czy czegos czegos tam
    jeszcze, to mam pretensje. Bo psuje mi nastroj i odbiera chec do pracy.

    A mniej checi do pracy i radosci z jej wykonywania (kurde, generalnie lubie
    to co robie, ale jak rozumiem, to nalezy leczyc) to mniej pieniedzy. Ktore w
    czesci przeznaczane sa na to, zeby zainwestowac w pierwszy tydzien, miesiac,
    pol roku (w zaleznosci od predyspozycji kandydata, fachu i branzy) nowego
    pracownika.

    Problemem rynku pracy (przynajmniej w niektorych segmentach) nie jest
    wysoki popyt, tylko jego slaba jakosc.

    <nie kieruje tego do przedpiscow w hierarchii watku>
    Ktos szuka sezonowej pracy? Dlaczego ma pretensje, ze jest traktowany jak
    sezonowy pracownik?

  • 7. Data: 2003-10-18 13:49:48
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    CHRIS napisał:

> [...]
    > tym roku urlopu? 20 dni? Bo Pani w kadrach liczy mi jakos proporcjonalnie i

    No dobra:

    czy to była pierwsza praca?
    którego dnia października rozpocząłeś pracę?
    którego dnia października pytałeś się kadrowej?
    ile dni wykorzystałeś?
    czy odpowiedź dotyczyła przysługującego JESZCZE urlopu czy PEŁNEGO
    WYMIARU?

    Więcej precyzji! ;)

    FLYER
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 8. Data: 2003-11-26 06:46:04
    Od: "harnas" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CHRIS" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym roku urlopu? 20 dni? Bo Pani w kadrach liczy mi jakos proporcjonalnie

    prawo do urlopu nabywasz po 6 miesiącach pracy w wysokości 1/2
    wymiaru urlopu - bodajże.

  • 9. Data: 2003-11-26 06:50:57
    Od: "harnas" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:bmn7ec$7sc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    [...]
> [...]
    > smaczku sprawie dodaje fakt, iz robi to rencami ludzi, ktorzy znaja tamte

    A mnie krew zalewa jak mi wypłacają pensję 14 dnia miesiąca
    - a powinni najpóźniej do 10
    jak słyszę że domaganie się swoich praw to socrealizm
    - a to właśnie demokracja