PracaGrupypl.praca.dyskusje › Książka/podręcznik na temat płac

  • 1. Data: 2005-03-16 08:29:23
    Temat: Książka/podręcznik na temat płac
    Od: martinezz <m...@g...pl>

    Czy zna ktoś książkę lub podręcznik z którego można nauczyć się tematyki
    płac (ubezpieczenia, podatki, zasady liczenia płac).

    pozdrawiam
    martinezz

  • 2. Data: 2005-03-16 08:30:42
    Temat: Re: Książka/podręcznik na temat płac
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2005 09:29:23 +0100, martinezz <m...@g...pl> napisał:

    > Czy zna ktoś książkę lub podręcznik z którego można nauczyć się tematyki
    > płac (ubezpieczenia, podatki, zasady liczenia płac).
    >
    > pozdrawiam
    > martinezz

    wyguglaj sobie np. C.H. Beck

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)