PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z cyklu... [rozmowa kwalifikacyjna]??

  • 1. Data: 2005-03-16 09:03:53
    Temat: Z cyklu... [rozmowa kwalifikacyjna]??
    Od: "ZION SOLDIER" <m...@o...pl>

    Witam Grupowiczów!!
    Ostatnio zostałem zaproszony na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku
    związanym z marketingiem.
    Zaproszenie bardzo ciekawe bo godzina rozmowy to 19.30 !!!!
    Nie wiem czy spotkaliście się z takimi godzinami na rozmowę podczas
    poszukiwania pracy!!
    Nie wiem jak to potraktować!!
    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-03-16 09:10:48
    Temat: Re: Z cyklu... [rozmowa kwalifikacyjna]??
    Od: Crash <t...@v...cy>

    Wed, 16 Mar 2005 09:03:53 GMT, na pl.praca.dyskusje,
    obywatel(ka) ZION SOLDIER wypowiedział(a) takie oto słowa:

> [...]
    > Zaproszenie bardzo ciekawe bo godzina rozmowy to 19.30 !!!!
    > Nie wiem czy spotkaliście się z takimi godzinami na rozmowę podczas

    Jedna z moich rozmów zaczynała się o godz 20.Odbyła się w kawiarni hotelu
    gdzie akurat przyjechał do centrali dyrektor mieszkający w innym mieście i
    akurat nocowa w tym hotelu. Rozmowa trwała 1,5 godziny ;)

    --
    Pozdro
    Crash

  • 3. Data: 2005-03-16 09:22:34
    Od: "ZION SOLDIER" <m...@o...pl>

    > Jedna z moich rozmów zaczynała się o godz 20.Odbyła się w kawiarni hotelu
    > gdzie akurat przyjechał do centrali dyrektor mieszkający w innym mieście
    > akurat nocowa w tym hotelu. Rozmowa trwała 1,5 godziny ;)

    Widocznie w moim przypadku też jest podobna sytuacja. Dzięki

  • 4. Data: 2005-03-16 14:26:15
    Od: marcins <m...@c...pl>

    ZION SOLDIER wrote:

> [...]
    > Zaproszenie bardzo ciekawe bo godzina rozmowy to 19.30 !!!!
    > Nie wiem czy spotkaliście się z takimi godzinami na rozmowę podczas

    wiesz..niektorzy wczesniej tez pracuja...
    m.

  • 5. Data: 2005-03-16 15:42:04
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: ZION SOLDIER [Wed, 16 Mar 2005 09:03:53 GMT]:

    > Zaproszenie bardzo ciekawe bo godzina rozmowy to 19.30 !!!!
    [...]
    > Nie wiem jak to potraktować!!

    Normalnie. Tez wole sie umawiac po pracy niz rozwalac sobie
    plan dnia -- jesli akurat jest cos waznego do zrobienia, to
    przewijajacy sie przez firme tabun ludzi nie jest pozytywny
    ani troche...

    Kira

    --
    /O)\ Prosba: szukam domu dla 2-letniej suczki z Wawy.
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net w PopUp'ie. Jesli

  • 6. Data: 2005-03-16 21:00:18
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZION SOLDIER" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zaproszenie bardzo ciekawe bo godzina rozmowy to 19.30 !!!!
    > Nie wiem czy spotkaliście się z takimi godzinami na rozmowę podczas

    Ja z kandydatami do pracy spotykam się zawsze po godz. 17.00.
    Nie jest w tym nic nienormalnego zwłaszcza, że firma otwarta
    od 9 do 21, więc kandydat musi być dyspozycyjny także po godz. 16.00.

    > Nie wiem jak to potraktować!!

    No możesz mieć pewne obawy jeśli jesteś długonogą blondynką,
    a pracodawca to stary zboczeniec ... :)

    rok