PracaGrupypl.praca.dyskusje › RozmowaKwalifikacyjna1

  • 1. Data: 2005-03-16 08:16:24
    Temat: RozmowaKwalifikacyjna1
    Od: g...@p...fm (GenePR_)

    Witaj !

    Czy mial ktos rozmowe kwalifikacyjna lub pracuje w firmie Morris
    Philips Polska w Krakowie
    Czy moze sie podzielic wrazeniami
    glownie chodzi mi jak przebiegala rozmowa kwalifik

    --
    Pozdrowienia,
    GenePR_

    FACET! Internetowy magazyn dla facetow >>> http://link.interia.pl/f1865

  • 2. Data: 2005-03-16 08:22:52
    Temat: Re: RozmowaKwalifikacyjna1
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 16 Mar 2005 09:16:24 +0100, GenePR_ <g...@p...fm> napisał:

    > Morris Philips Polska

    No cóż, bedziesz potrzebował duuuuużo szczęścia.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 3. Data: 2005-03-16 09:29:56
    Od: "edges" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "GenePR_" <g...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Philips Polska w Krakowie
    > Czy moze sie podzielic wrazeniami
    > glownie chodzi mi jak przebiegala rozmowa kwalifik

    chyba Philips Morris Polska......
    bedziesz mial jakies szanse jak dowiesz sie do jakiej firmy idziesz na
    rozmowe.....
    pozdrawiam
    ed

  • 4. Data: 2005-03-16 10:51:17
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "edges" <j...@w...pl> wypłynęło z pasją:

    > chyba Philips Morris Polska......

    A tak naprawdę to Phillip Morris...

  • 5. Data: 2005-03-16 12:28:17
    Temat: Re[2]: RozmowaKwalifikacyjna1
    Od: g...@p...fm (GenePR_)

    Witaj edges,

    W Twoim liście datowanym 16 marca 2005 (10:29:56) można przeczytać:

    e> Uzytkownik "GenePR_" <g...@p...fm> napisal w wiadomosci
    e> news:1968799449.20050316091618@poczta.fm...

    e> chyba Philips Morris Polska......
    e> bedziesz mial jakies szanse jak dowiesz sie do jakiej firmy idziesz na
    e> rozmowe.....
    e> pozdrawiam
    e> ed

    Sorry
    To jest Philips Morris Polska
    Czy moze ktos mi powiedziec jak przebiegala rozmowa kwalifikacyjna

  • 6. Data: 2005-03-16 12:51:55
    Temat: Re: Re[2]: RozmowaKwalifikacyjna1
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 16 Mar 2005 13:28:17 +0100, GenePR_ <g...@p...fm> napisał:

    > Sorry
    > To jest Philips Morris Polska
    > Czy moze ktos mi powiedziec jak przebiegala rozmowa kwalifikacyjna

    Anyway, licz na to, że będzie voice, a nie pisemna. Może Twoje soft skills
    dadzą znać o sobie i wygrasz tę rekrutację.

  • 7. Data: 2005-03-16 15:16:12
    Od: "n3lly" <w...@s...lezajsk.info>

    To nie zaden Philips, a "Philip Morris Polska S.A."
    Rozmowa miła, profesjonalna, bardzo sympatyczne nastawienie rekrutujacych
    pozwalajace sie rozluznic no ale oczywiscie bacznie Cie obserwuja i draza
    temat tak wiec lepiej sie nie pogubic. Pytania standdardowe typu dlaczego ta
    firma, dlaczego to stanowisko, generalnie duzo pytan o motywacje do tego
    akurat stanowiska. Radze bardzo dobrze sie przygotowac, jesli juz Cie
    zaprosili to szanse są.
    Dają szybko znac (najczesciej ten sam tydzien) telefonicznie czy sie udalo
    przejsc dalej , a jesli nie to motywuja dlaczego.
    Pozdrawiam
    n3lly

  • 8. Data: 2005-03-17 00:38:46
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "n3lly" <w...@s...lezajsk.info> wrote in message
    > To nie zaden Philips, a "Philip Morris Polska S.A."
    > Rozmowa miła, profesjonalna, bardzo sympatyczne nastawienie rekrutujacych
    > pozwalajace sie rozluznic

    Daja zapalic L&M-a?

    MSPANC...

    Pozdr
    gslabs

  • 9. Data: 2005-03-17 23:13:39
    Od: "N" <n...@b...pl>

    L&M nie, ale po malborku i next kandydat :)))
    A na powaznie, swietni ludzie, klimat i firma, niestety znam tylko ta
    warszawską a nie krakowską...