PracaGrupypl.praca.dyskusje › RozmowaKwalifikacyjna

  • 1. Data: 2005-03-16 08:14:23
    Temat: RozmowaKwalifikacyjna
    Od: g...@p...fm (GenePR_)

    Witaj !

    Jak przyszly pracodawca odbierze fakt, iz na rozmowie kwalifikacyjnej
    nie pojawie sie w garniturze
    Bede przejazdem i oczywiscie bede mosial ich przeprosic.

    --
    Pozdrowienia,
    GenePR_

    FACET! Internetowy magazyn dla facetow >>> http://link.interia.pl/f1865

  • 2. Data: 2005-03-16 08:52:57
    Temat: Re: RozmowaKwalifikacyjna
    Od: "dan" <d...@p...onet.pl>

    > Jak przyszly pracodawca odbierze fakt, iz na rozmowie kwalifikacyjnej
    > nie pojawie sie w garniturze
    > Bede przejazdem i oczywiscie bede mosial ich przeprosic.
    >
    > --

    moze Cie to zdyskwalifikowac na starcie :(
    proponuje rozwazenie pokazania sie w garniturze, pierwsze wrazenie bardzo
    sie liczy.

  • 3. Data: 2005-03-16 10:25:57
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    GenePR_ napisał(a):
    > Witaj !
    >
    > Jak przyszly pracodawca odbierze fakt, iz na rozmowie kwalifikacyjnej
    > nie pojawie sie w garniturze

    Nikt tutaj nie jest wróżką (chyba). Wszystko zależy od tego na kogo
    trafisz, jaka to firma i jakie stanowisko. :)

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 4. Data: 2005-03-16 11:27:54
    Od: "Trawa44" <p...@m...ru>

    "GenePR_" <g...@p...fm> ???????/???????? ? ???????? ?????????:
    > Witaj !
    >
    > Jak przyszly pracodawca odbierze fakt, iz na rozmowie kwalifikacyjnej
    > nie pojawie sie w garniturze
    > Bede przejazdem i oczywiscie bede mosial ich przeprosic.

    Witam,
    mysle ze bardziej na miejscu byloby uzycie okreslenia "potencjalny
    pracodawca", poniewaz jesli nie bedziesz ubrany w garnitur, to nazywanie go
    "przyszlym" jest nieuprawnione najprawdopodobniej (tzw. brak szacunku dla
    partnera w rozmowie) ...:-)
    A tak powaznie - zadzwon do osoby kontaktowej i uprzedz, ze w zwiazku z ....
    nie mozesz byc w garniturze (ale musi to byc jakis naprawde mocny argument).
    Pozdrawiam,
    Trawa44

  • 5. Data: 2005-03-16 11:49:48
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2005 14:27:54 +0300, Trawa44 <p...@m...ru>
    napisał:

    > A tak powaznie - zadzwon do osoby kontaktowej i uprzedz, ze w zwiazku z
    > nie mozesz byc w garniturze (ale musi to byc jakis naprawde mocny
    > argument).

    ewentualnie pomyslec o czyms takim
    http://www.google.com/search?hl=pl&lr=lang_pl&q=wypo
    %C5%BCyczalnia+garnitur%C3%B3w&spell=1

  • 6. Data: 2005-03-16 15:18:18
    Od: "n3lly" <w...@s...lezajsk.info>

    Cóz z tego ze przejazdem? To niczego nie tlumaczy. Ja jezdzilem 300km na
    rozmowe i nie wyobrazalem sobie innego stroju.
    Radze garnitur, szczegolnie jesli chodzi o firme z twojego drugiego postu.
    Zaufaj - bylem tam :)

    Pozdrawiam
    n3lly

    Uzytkownik "GenePR_" <g...@p...fm> napisal w wiadomosci

  • 7. Data: 2005-03-16 17:29:56
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    dan w news:d18sgb$3is$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > moze Cie to zdyskwalifikowac na starcie :(

    Zdyskwalifikować na starcie może go także pojawienie się w garniturze.
    Najważniejsze jest zdanie rekrutującego, a to może być różne. Druga ważna
    sprawa - o jaką pracę człowiek się ubiega.

    pozdrawiam
    Greg