PracaGrupypl.praca.dyskusje › Giełda

  • 1. Data: 2005-03-15 23:30:09
    Temat: Giełda
    Od: Gnój <o...@o...pl>

    Zainteresowała mnie giełda, nic na ten temat nie wiem. Chce się tym
    zainteresować a nie mam czasu szukać po Internecie. Chce linki do stron
    które mnie wprowadzą, zaoferują fachową wiedzę. Dzięki.

    --
    Dostaję mało prywatnych mail wiec nie podam GG tylko:
    ocenzurowany [na] o2.pl - śmiało!

  • 2. Data: 2005-03-15 23:42:13
    Temat: Re: Giełda
    Od: Gnój <o...@o...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Hi ziomal.

    Mało zabawne, bardziej żenujące. Ja napisałem co chce, masz - podziel się.
    Nie masz - czekaj na wątek dla ciebie.

    PLONK!

    --
    Nie interesuje mnie twoja piękna chistoryjka.
    Odpowiadaj z sensem albo wcale.

  • 3. Data: 2005-03-15 23:44:27
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2005 00:30:09 +0100, Gnój <o...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > zainteresować a nie mam czasu szukać po Internecie. Chce linki do stron
    > które mnie wprowadzą, zaoferują fachową wiedzę. Dzięki.

    A ja kcem byc strazakiem.
    kcem linki do takich stron i to koniecznie od osob z grupy dyskusyjnej
    pl.wyszywanie.szydelkowanie.robotki.reczne
    I to juz!!!!!!

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 4. Data: 2005-03-15 23:59:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2005 00:42:13 +0100, Gnój <o...@o...pl>
    napisał:

    > PLONK!

    Na plonkowaniu zna sie tak, jak na opisach grup :)
    Jesli publicznie obwieszcza plonka, powinien to poprzedzic Plonk Warning
    :))

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 5. Data: 2005-03-16 00:20:51
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-03-16 00:30, spoglądając w dolinę, Użytkownik Gnój napisał:
    > Zainteresowała mnie giełda, nic na ten temat nie wiem. Chce się tym
    > zainteresować a nie mam czasu szukać po Internecie. Chce linki do stron
    > które mnie wprowadzą, zaoferują fachową wiedzę. Dzięki.

    Dobre !!! :) Teraz ja.
    Zainteresowała mnie praca, nic na ten temat nie wiem. Chce znaleźć
    pracę, ale nie mam czasu jej szukać. Chce linki do stron, które
    zaoferują mi fachową pracę. Dzięki.

    NMSP :)

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 6. Data: 2005-03-16 00:49:36
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wypłynęło z
    pasją:

    Na plonkowaniu zna sie tak, jak na opisach grup :)
    Jesli publicznie obwieszcza plonka, powinien to poprzedzic Plonk Warning
    :))

    A ściślej - PLONK Serious Warning no. 1 ;)

    Pozdro
    Coinneach

  • 7. Data: 2005-03-16 00:53:40
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Gnój" <o...@o...pl> wypłynęło z pasją:
    > Zainteresowała mnie giełda, nic na ten temat nie wiem. Chce się tym
    > zainteresować a nie mam czasu szukać po Internecie. Chce linki do stron
    > które mnie wprowadzą, zaoferują fachową wiedzę. Dzięki.

    A jaka giełda? Finansowa? To www.gieldafinansowa.com.pl. Warzywna? To
    www.gieldawarzywna.com.pl. A może kwiatowa? To www.gieldakwiatowa.com.pl
    Czy ktoś zna jakieś inne linki?

    Pozdro
    Coinneach

  • 8. Data: 2005-03-16 09:00:24
    Od: g...@p...fm (GenePR_)

    Witaj Gnój,

    W Twoim liście datowanym 16 marca 2005 (00:30:09) można przeczytać:

    G> Zainteresowała mnie giełda, nic na ten temat nie wiem. Chce się tym
    G> zainteresować a nie mam czasu szukać po Internecie. Chce linki do stron
    G> które mnie wprowadzą, zaoferują fachową wiedzę. Dzięki.

    Gield jest wiele
    Rozumiem, ze interesuje Cie Gielda Papierow Wartosciowych
    www.parkiet.com.pl
    www.money.pl

    --
    Pozdrowienia,
    GenePR_

    FACET! Internetowy magazyn dla facetow >>> http://link.interia.pl/f1865

  • 9. Data: 2005-03-16 15:54:16
    Od: Gnój <o...@o...pl>

    GenePR_ napisał(a):

    > Gield jest wiele
    > Rozumiem, ze interesuje Cie Gielda Papierow Wartosciowych
    > www.parkiet.com.pl
    > www.money.pl

    Tak, dziękuje.