PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    From: Kviat <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Date: Thu, 4 Feb 2010 05:53:15 -0800 (PST)
    <s...@p...org> <hjutnj$571$1@news.mm.pl>
    <s...@p...org> <hjv22b$2gj5$1@news.mm.pl>
    <hk0ucc$2nd$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hk9cpq$4p5$1@inews.gazeta.pl>
    <hk9p3b$okr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hka5du$20n$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hkb41h$etu$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hkeg6i$n95$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    On 4 Lut, 14:04, "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>
    wrote:

    > nie, nie żartuję. Wiem, że tylko nabijałeś się z przedpiścy (pomijam tutaj
    > kwestię, czy słusznie),

    Nie, nie nabijałem się.

    > ale nawet jeśli się chce się komuś dogryźć, pewna
    > doza realizmu też jest przydatna.

    Skąd w ogóle taki pomysł, że chciałem komuś dogryźć? Taka moda teraz
    czy co?

    Choćbyś nie wiem jakie "realizmy" dokładał, otworzenie budki z piwem
    jest o kilka rzędów łatwiejsze i tańsze niż marketu. Licząc razem z
    koncesją i biletem na tramwaj do urzędu. Jest realne dla kogoś kto
    dysponuje bardzo małym kapitałem, a nawet zebranie takiej kwoty nie
    nie należy do wyczynów ponad przeciętne, ludzkie możliwości.

    Nie napisałem o koncesji, tak samo jak nie napisałem, że trzeba
    zaopatrzyć się w chłodziarkę i szmatę do wytarcia lady. Ile jeszcze
    rzeczy powinienem wymienić żeby moja wypowiedź nabrała "pewnej dozy
    realizmu"?

    Pozdrawiam
    Piotr