PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › Kobiety a zatrudnienie
    From: i...@o...pl (Izabell)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kobiety a zatrudnienie
    Date: 19 Mar 2003 16:02:59 +0100

    Szukam od jakiegoś czasu pracy w Poznaniu oraz okolicach. Wysłalam juz
    kilkanaście ofert pracy i wyobraźcie sobie, że dostałam odpowiedź, że
    niestety nie moge liczyć na zatrudnienie, bo jestem młoda mężatką i za
    chwile pójdę na urlop macierzyński. Szkoda tylko, że nikt nie zapytał
    się czy moge mieć dzieci :( tylko z góry zostałam skreślona. Nie wiem
    czy będę miała dzieci, nie wiem czy moge je mieć, ale tak nie można
    postępować. Mam wziąźć rozwód, żeby dostać pracę???
    To, że jestem kobietą nie powinno od razu mnie dyrkryminować. Powiem
    jedno, że w tym kraju to już się żyć nie chce!!!!!!!!!!!

    --
    Smutna
    Izabell mailto:i...@o...pl