PracaGrupypl.praca.dyskusje › Juz wiem skad sa problemy z urzedami panstwowymi...

  • 1. Data: 2004-10-21 07:38:36
    Temat: Juz wiem skad sa problemy z urzedami panstwowymi...
    Od: "marcolphus" <n...@m...maila>

    Znajoma pracuje w pewnym urzedzie panstwowym. Ludzie skladaja tam wnioski i
    ze wzgledu na olbrzymia ilosc tych wnioskow, sprawy sa rozpatrywane nawet
    latami. Rozpatrywaniem wnioskow zajmuje sie dzial w ktorym pracuje 6 osob.
    Oprocz tego dzialu sa tez inne, ale ten dzial akurat ma najwiekszy wplyw na
    szybkosc rozpatrywania wnioskow.

    I teraz sprawa jest taka: Warszawa naciska na lokalny oddzial, aby jak
    najszybciej rozpatrywali wnioski. Ten 6-osobowy dzial uwija sie jak moze,
    ale i tak nie nadaza. I co robi dyrekcja?? Zatrudnia dodatkowe osoby do
    dzialu?? Przesuwa inne osoby z innych dzialow do tego?? Nie!! Planuje
    zredukowac dzial z 6 osob do 2!!! Po prostu czysta paranoja!!

    A najlepsze, ze redukuje nie dlatego, ze np. brakuje im pieniedzy dla tych
    osob, tylko dlatego, ze jeden z kierownikow innego dzialu postanowil sobie
    zwiekszyc ilosc personelu (calkowicie niepotrzebnie) i zabiera ludzi bardzo
    potrzebnych innemu kierownikowi, ktory jest dupa i nic nie zrobil, aby swoj
    dzial uratowac.

    Trzeba uciekac z tego kraju...

  • 2. Data: 2004-10-21 09:27:15
    Od: "Staszek S." <e...@r...pl>

    nie zgodze się z wnioskami. nie chodzi o to iż jest za mało osób do obrobienia
    papierków, tylko że jest za dużo papierków.
    należy zredukować ilość papierków i dostosować do tego ilość użędników (im
    mniej jednych i drugich tym lepiej)

    --
    Ecto

  • 3. Data: 2004-10-21 09:59:57
    Od: "CR" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Staszek S." <e...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > papierków, tylko że jest za dużo papierków.
    > należy zredukować ilość papierków i dostosować do tego ilość użędników (im

    tak! z 6 osob zostawic 2.
    ograniczyc przyjmowanie papierkow -
    skladanie wnioskow pon pt 9.00-10.00.

    na pewno nie beda zawaleni robota.......

    pozdrawiam,
    Grzesiek

    ;)

  • 4. Data: 2004-10-21 11:39:57
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    to normalka..
    na porzadku dziennym sa tez ostatnimi czasy przesuniecia pracownikow
    miedzy dzialami, zeby sie za bardzo w jednym pokoju nie zzywali z soba
    :)
    przesuniecia wg widzimisie: nielubienia, lubienia przez przelozonego
    itp.. zupelnie nie patrzy sie na to ze dana osoba bardzo dobrze radzi
    sobie na danym stanowisku i ma 2 lata praktyki w danym dziale..
    zamiast takiej wrzucaja kogos z innego dzialu kto musi sie uczyc od
    podstaw wszystkich procedur i postepowan..
    ciagle reorganizacje dzialow, zamiast wymiany pracownikow i
    zatrudnienia nowych ciagle przesuniecia. tak to wyglada

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 5. Data: 2004-10-21 13:18:28
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

    CanoE wrote:

> [...]
    > ciagle reorganizacje dzialow, zamiast wymiany pracownikow i
    > zatrudnienia nowych ciagle przesuniecia. tak to wyglada

    Kiedys ktos powiedzial: Gdyby biznes w jakimkolwiek kraju pracowal tak,
    jak pracuja w polsce urzedy, to za 5 lat zaliczylibysmy ponowna walke o
    ogien i zastanawialibysmy sie jak zejsc z drzew.

    Spychologia stosowana oraz calkowity brak odpowiedzialnosci za to, co
    sie robi lub czego sie nie robi kwitnie w naszym kraju jak piwonie w
    ogrodzie ksiedza pralata z Brygidy.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2004-10-21 19:33:39
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Staszek S. <e...@r...pl> zapodał(a):
> [...]
    > obrobienia papierków, tylko że jest za dużo papierków.
    > należy zredukować ilość papierków i dostosować do tego ilość użędników (im

    Kurcze - czemu Ty siedzisz na pl.praca.dyskusje, zamiast jako poseł,
    albo jeszcze wyżej??
    Chyba do końca nie wiesz, na czym polega praca urzędów państwowych,
    ile jest tam pracy...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl