PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz wiem skad sa problemy z urzedami panstwowymi... › Juz wiem skad sa problemy z urzedami panstwowymi...
    From: "marcolphus" <n...@m...maila>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Juz wiem skad sa problemy z urzedami panstwowymi...
    Date: Thu, 21 Oct 2004 09:38:36 +0200

    Znajoma pracuje w pewnym urzedzie panstwowym. Ludzie skladaja tam wnioski i
    ze wzgledu na olbrzymia ilosc tych wnioskow, sprawy sa rozpatrywane nawet
    latami. Rozpatrywaniem wnioskow zajmuje sie dzial w ktorym pracuje 6 osob.
    Oprocz tego dzialu sa tez inne, ale ten dzial akurat ma najwiekszy wplyw na
    szybkosc rozpatrywania wnioskow.

    I teraz sprawa jest taka: Warszawa naciska na lokalny oddzial, aby jak
    najszybciej rozpatrywali wnioski. Ten 6-osobowy dzial uwija sie jak moze,
    ale i tak nie nadaza. I co robi dyrekcja?? Zatrudnia dodatkowe osoby do
    dzialu?? Przesuwa inne osoby z innych dzialow do tego?? Nie!! Planuje
    zredukowac dzial z 6 osob do 2!!! Po prostu czysta paranoja!!

    A najlepsze, ze redukuje nie dlatego, ze np. brakuje im pieniedzy dla tych
    osob, tylko dlatego, ze jeden z kierownikow innego dzialu postanowil sobie
    zwiekszyc ilosc personelu (calkowicie niepotrzebnie) i zabiera ludzi bardzo
    potrzebnych innemu kierownikowi, ktory jest dupa i nic nie zrobil, aby swoj
    dzial uratowac.

    Trzeba uciekac z tego kraju...