PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w GBG - dział Informatyki

  • 1. Data: 2004-10-21 05:30:35
    Temat: Praca w GBG - dział Informatyki
    Od: "kecif kecif" <k...@g...pl>

    WITAM

    Pilnie poszukuję opini o Banku GBG, jaka tam panuje atmosfera, stosunki
    pomiędzy pracownikami i przełożonymi, oczywiście na jakie płace można liczyć
    i o tym czy mozna sie wiązać z tą firmą na dłuższy okres czasu czy raczej nie.

  • 2. Data: 2004-10-21 07:01:57
    Temat: Re: Praca w GBG - dział Informatyki
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    A w jakim mieście??

    Ja miałem praktyki w GBG w informatyce,
    i powiem ze atmosfera luzna, bezproblemowo
    i bezstresowo. Nie widziałem aby ktoś
    miał stresa z praca :). Atmosfera very good.

    --
    /GrzechG

    ...::: My www : http://www.grzechg.tk :::...

  • 3. Data: 2004-10-21 09:54:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    GrzechG <o...@o...antyspam.pl> wrote:
    > A w jakim mieście??

    No ale teraz to bedzie nowy bank, wiec niewiadomo co i jak bedzie :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich