PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś wie ??? - Przepraszam za złe kodowanie w poprzednim poscie :(

  • 1. Data: 2004-10-20 21:59:15
    Temat: Czy ktoś wie ??? - Przepraszam za złe kodowanie w poprzednim poscie :(
    Od: "@tom" <a-tom#usun-to-bo-nie-lubie-spamu#@o2.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów

    Dowiedziałem się przypadkiem, że została uruchomiona usługa
    lokalizacji położenia telefonu komórkowego pracownika
    oferowane przez naszego operatora sieci komórkowej.

    Nie poinformowano o tym nikogo z pracowników w firmie.

    Nie mam specjalnie zastrzeżeń, jeśli chodzi o godziny pracy
    na siłę może być, ale ja (i nie tylko) nie mogę wyłączyć komórki
    po godzinach pracy. I jesteśmy cały czas na celowniku
    systemu sprawdzającego lokalizację, co określony czas.

    Czy ktoś coś wie na temat uregulowania prawnego
    lokalizacji (inwigilacji) pracownika przez pracodawcę??

    Tomek
    Przepraszam za złe kodowanie w poprzednim poscie :(

    =======================
    ## Jak ja nie cierpie spamerów ##
    =======================

  • 2. Data: 2004-10-21 03:50:40
    Od: RaLFi <r...@w...pl>

    @tom wrote:
> [...]
    > lokalizacji (inwigilacji) pracownika przez pracodawcę??
    >

    > Tomek
    > Przepraszam za złe kodowanie w poprzednim poscie :(

    Jeśli to telefon służbowy (karta należy do pracodawcy), to nikt nie musi
    cię nawet informować o śledzeniu lokalizacji. Podobnie z samochodami
    (GPS), laptopami itd. - pracodawca ma prawo wiedzieć, gdzie jest jego
    własność.

    RaLFi

  • 3. Data: 2004-10-21 06:24:23
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > cię nawet informować o śledzeniu lokalizacji. Podobnie z samochodami
    > (GPS), laptopami itd. - pracodawca ma prawo wiedzieć, gdzie jest jego
    > własność.
    - czyli TY !

  • 4. Data: 2004-10-21 06:57:02
    Od: "michał" <...@...pl>

    Użytkownik "@tom" <a-tom#usun-to-bo-nie-lubie-spamu#@o2.pl> napisał w
    wiadomości news:cl6n4n$pni$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Czy ktoś coś wie na temat uregulowania prawnego
    > lokalizacji (inwigilacji) pracownika przez pracodawcę??

    Jak to nie możesz wyłączyć komórki? Kartę wyjąć nie problem, wyłączyć też
    można przez wyjęcie baterii, a poza tym z wyłączeniem równoznaczne jest
    zostawienie telefonu w domu.
    Inna sprawa jeżeli chcesz mieć ją zawsze przy sobie i to włączoną......