PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZSZ Uczelniami

  • 1. Data: 2004-10-20 20:58:52
    Temat: ZSZ Uczelniami
    Od: "LK" <u...@o...pl>

    Poszukuję informacji na temat Zintegrowanych Systemów Zarządzania na
    wyższych uczelniach w Polsce. Bardzo proszę o informacje, gdzie mogę takie
    informacje znaleźć. Chodzi mi o systemy zarządzania dziekanatem, kwesturą,
    obsługą rejestracji studentów, ocen itp.

    Dzięki.

    Łukasz

  • 2. Data: 2004-10-21 09:45:07
    Temat: Re: ZSZ Uczelniami
    Od: "n3lly" <piotr.derylo@(nospam)klub.chip.pl>

    zobacz http://portal.wsiz.rzeszow.pl

    Piotr

  • 3. Data: 2004-10-22 13:14:36
    Od: jd <j...@R...o2.pl>

    LK wrote:

    > Poszukuj? informacji na temat Zintegrowanych Systemów Zarz?dzania na
    > wy?szych uczelniach w Polsce. Bardzo prosz? o informacje, gdzie mog? takie
    > informacje znale 1/4 ae. Chodzi mi o systemy zarz?dzania dziekanatem, kwestur?,
    > obs?ug? rejestracji studentów, ocen itp.

    Politechnika Poznanska, system "Dziekanat" (stworzony w Instytucie Informatyki
    PP).

    jd

  • 4. Data: 2004-10-28 20:34:32
    Od: "Artur Gniadzik" <gniadzik@(nospam)poczta.onet.pl>

    Uniwersytet Warszawski też ma swój własny system - patrz
    http://usosweb.mimuw.edu.pl

  • 5. Data: 2004-10-29 07:47:40
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...pl>

    LK <u...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > informacje znaleźć. Chodzi mi o systemy zarządzania dziekanatem, kwesturą,
    > obsługą rejestracji studentów, ocen itp.

    System postępów ERES II na wydziale EiTI Politechniki Warszawskiej. Gdzieś
    jest opisany na www.elka.pw.edu.pl

    Pozdrowienia
    Aluś