PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Handlowcem, o jaka pensje moge sie starac?

  • 1. Data: 2006-11-16 19:17:01
    Temat: Jestem Handlowcem, o jaka pensje moge sie starac?
    Od: "WIOCHA" <b...@b...pl>

    Witam,

    Pracuje w branzy telefoni komorkowej, dzialam w segmencie B2B. Od jakiegos
    czasu nie podobaja mi sie warunki pracy i postanowilem znalezc innego
    pracodawce.
    Stad moje pytanie na tej grupie. O jaka pensje moge sie starac? Wiem, ze w
    mojej branzy glownie jest wynagrodzenie prowizyjne, ale po zlych
    doswiadczeniach w mojej obecnej pracy postanowilem, ze chce miec wyzsza
    podstawe. Napiszcie mi prosze realnie o jakiej podstawie moge rozmawiac z
    moim przyszlym pracodawca? Jaka jest sytuacja na rynku? Chodzi mi o Wroclaw.

    Dzikei,
    Andi

  • 2. Data: 2006-11-16 19:36:41
    Od: "exit" <x...@x...xx>

    Użytkownik "WIOCHA" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podstawe. Napiszcie mi prosze realnie o jakiej podstawie moge rozmawiac z
    > moim przyszlym pracodawca? Jaka jest sytuacja na rynku? Chodzi mi o

    wszystko zalezy czy chcesz pracowac u operatora, dealera czy autoryzowanego
    partnera.Do operatora ciezko jest sie dostac jak jest sie kiepskim
    handlowcem,Zarobki w granicach 3K-5K podstawy brutto + prowizja,do tego
    samochod,laptop,etc.Nie wyrabiasz planow-wylatujesz.

    U partnera podstawa w granicach 1K-1,5K ale za to wyzsze prowizje i to u
    nielicznych + rzadko samochod a jak juz to kiepskiej klasy.( dobre warunki
    do nabrania doswiadczenia)

    pozdrawiam
    exit

  • 3. Data: 2006-11-16 19:40:14
    Od: "WIOCHA" <b...@b...pl>

    > U partnera podstawa w granicach 1K-1,5K ale za to wyzsze prowizje i to u
    > nielicznych + rzadko samochod a jak juz to kiepskiej klasy.( dobre warunki
    > do nabrania doswiadczenia)

    Moje pytanie nie dotyczy branzy telefoni komorkowej bo w niej pracuje i cos
    o niej juz wiem.
    Na dzien dzisiejszy mam w standardzie samochod, laptopa....
    Prowizje wysokie, ale powyzej wysokiego pulapu sprzedazy. A sprzedawac jest
    coraz trudniej. Rynek TK jest juz nasycony

    Chce innej (lepszej) pracy, bo w tej sie juz wypalilem.

    Andi

  • 4. Data: 2006-11-16 19:53:00
    Od: "exit" <x...@x...xx>

> [...]
    > jest
    > coraz trudniej. Rynek TK jest juz nasycony
    >
    > Chce innej (lepszej) pracy, bo w tej sie juz wypalilem.

    W branzy telecom pracuje juz 9 lat i ciezko jest przeskoczyc do innej.W FMCG
    jest jeszcze gorzej.W kazdej branzy rynek jest juz nasycony.Rozwijajace
    kierunki to w tej chwili finanse i (farmaceutyki - ale tam bez wyksztalcenia
    kierunkowego ciezko).

    Jedyna rada to celuj na stanowiska kierownicze i wyzsze .Mozesz odpoczac i
    zajac sie rodzina-))

    pozdrawiam
    exit

  • 5. Data: 2006-11-16 20:00:08
    Od: "WIOCHA" <b...@b...pl>

> [...]
    > kierunkowego ciezko).
    >
    > Jedyna rada to celuj na stanowiska kierownicze i wyzsze .Mozesz odpoczac i

    Z mojej firmy sporo typa poszlo w inne branze.
    Wiem cos nie cos i nie jest tak zle. Za 1,5 netto podstawy moge miec dzis
    prace jako handlowiec.
    Ale chce czegs wiecej, bo sie cenie....
    W mojej pracy dostalem tak mocno w palnik i sie sprawdzilem, ze za byle
    jakie pieniadze nie chce pracowac bo znam swoja wrtosc jako handlowca :-)

    Andi

  • 6. Data: 2006-11-16 20:05:38
    Od: "exit" <x...@x...xx>

    > Ale chce czegs wiecej, bo sie cenie....
    > W mojej pracy dostalem tak mocno w palnik i sie sprawdzilem, ze za byle
    > jakie pieniadze nie chce pracowac bo znam swoja wrtosc jako handlowca :-)

    jesli inni znaja Twoja wartosc i masz dobre rozpoznanie branzy to przy
    odrobinie szczescia mozesz mies prace jako handlowiec za 10K podstawy......

    pozdrawiam
    exit

  • 7. Data: 2006-11-16 20:10:16
    Od: "WIOCHA" <b...@b...pl>

    > odrobinie szczescia mozesz mies prace jako handlowiec za 10K
    podstawy......

    gdzie?

    Andi

  • 8. Data: 2006-11-16 20:16:11
    Od: "exit" <x...@x...xx>

    > podstawy......
    >>
    > gdzie?

    na takie kontakty musisz sobie juz sam zapracowac:-)) celuj w duze
    specjalistyczne korporacje miedzynarodowe ......

    pozdrawiam
    exit