PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy administrowanie systemem VMS to juz historia ?

  • 1. Data: 2006-11-16 20:00:19
    Temat: Czy administrowanie systemem VMS to juz historia ?
    Od: "Paweł Pracki" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Po paru latach rozwodu z administratorką :),zastanawiam się nad powrotem do
    tego zajęcia i ciekawi mnie czy te systemy sa jeszcze uzywane czy to juz
    historia ?

  • 2. Data: 2006-11-17 11:41:51
    Od: "Aligator" <d...@w...pl>

    Paweł Pracki napisał(a):
    > Witam
    > Po paru latach rozwodu z administratorką :),zastanawiam się nad powrotem do
    > tego zajęcia i ciekawi mnie czy te systemy sa jeszcze używane czy to już
    > historia ?

    Używany jest nadal. Okres wielkiej bumu na ten system minął
    bezpowrotnie.
    HP zakończył produkcje Alphy. Choć rozwija nadal openvms dla swoich
    serwerów na procesorach Itanium.
    System uzywany jest w kilku instytucja finansowych, jedno lotnisko i
    duza siec supermarketow tez jego uzywa.
    Administratorów poszukują nadal. System jest niszowy, dlatego osób
    ze znajomością funkcjonowania systemu też jest mało.

  • 3. Data: 2006-11-17 11:56:13
    Od: "Paweł Pracki" <p...@N...gazeta.pl>

    Dzięki za informację. Ciekaw jestem, która to sieć marketów ?