PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jedzenie w biurze przy biurku

  • 21. Data: 2008-11-29 10:13:36
    Temat: Re: Jedzenie w biurze przy biurku
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    mihau napisal(a):

    > Tylko z filiżanki!

    i z małym palcem na wprost! ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 22. Data: 2008-11-29 19:16:51
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Zbylut pisze:

    > i z małym palcem na wprost! ;)

    ...i nieobcietym paznokietkiem ;)

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org

  • 23. Data: 2008-11-30 20:25:52
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    mihau <m...@g...com>> A odwróciłeś kiedyś klawiaturę? :)

    Nie. Mam taką ciężką, masywną, toporną, że żeby ją odwrócić to musiałbym
    spalić wszystkie kalorie przyswojone podczas posiłku.

  • 24. Data: 2008-12-03 00:04:18
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com>

    > Są ludzie i są świnie.
    > Ci pierwsi różnią się od tych drugich kulturą.
    > Świniom nie przeszkadza to, że załatwiają wszystko w jednym miejscu.
    > Ludziom, którzy reprezentują klasę - przeszkadza.

    ROTFL. A ty jaką klasę reprezentujesz?
    --
    naszą klasę ?