PracaGrupypl.praca.dyskusje › koszulka z logo firmy

  • 1. Data: 2008-11-22 12:39:13
    Temat: Re: koszulka z logo firmy
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    jak pracodawca cie wywalił, to ze złoscia palisz tę koszulke w piecu
    swojej babci, ewentualnie znajdujesz jakikolwiek inny piec. zastrzeżenie
    - to musi byc piec. Nie może być to np. ognisko albo wyrzucenie do
    kosza. musi byc spalone w piecu.
    ale jeżeli to ty sie zwolniłeś, to powinienes koniecznie powiesic
    koszulkę na jednym z ważniejszych miejsc sciany twojej sypialni. w koncu
    osiagnałes sukces i jest to twój triumf.

    PS czy nie masz poważniejszych problemów? były pracodawca chce zwrotu,
    mówisz że nie masz. u nowego stara firma sie niekoniecznie musisz
    chwalić.. Nie wiem co moze być powodem twojego pytania

  • 2. Data: 2008-11-22 13:09:42
    Temat: koszulka z logo firmy
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Co się robi z koszulką z logo firmy po zmianie pracy? :)

  • 3. Data: 2008-11-22 13:17:06
    Od: "hexbi" <h...@o...pl>

    > Co się robi z koszulką z logo firmy po zmianie pracy? :)

    jak nie dostaniesz nowej to chodz do pracy w starej :)

    hexbi

  • 4. Data: 2008-11-22 13:36:27
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 22.11.2008 hexbi <h...@o...pl> napisał/a:

    > jak nie dostaniesz nowej to chodz do pracy w starej :)

    ROTFL

  • 5. Data: 2008-11-22 13:37:34
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    > jak nie dostaniesz nowej to chodz do pracy w starej :)

    BTW w poprzedniej jak ktoś przychodził do pracy w koszulce firmowej to miał
    cięzki dzień, najlżejszym pytanie było "czyste się skończyły?".

  • 6. Data: 2008-11-22 15:37:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek Popławski wrote:

    > BTW w poprzedniej jak ktoś przychodził do pracy w koszulce firmowej
    > to miał cięzki dzień, najlżejszym pytanie było "czyste się
    > skończyły?".

    No to może ją upierz...

  • 7. Data: 2008-11-22 15:46:20
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 22.11.2008 cef <c...@i...pl> napisał/a:

    > No to może ją upierz...

    Spróbuj jeszcze raz przeczytać.

  • 8. Data: 2008-11-22 16:04:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek Popławski wrote:

    > Spróbuj jeszcze raz przeczytać.

    Przepraszam, nie sądziłem, że to będzie aż tak lotne...:-)

  • 9. Data: 2008-11-22 16:12:56
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Jacek Popławski pisze:
    > Co się robi z koszulką z logo firmy po zmianie pracy? :)

    jak nie jest Ci potrzebna to oddaj biednym :)

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org

  • 10. Data: 2008-11-23 20:06:46
    Od: Pawel Kender Maczewski <a...@j...cy>

    Dnia 22.11.2008 Jacek Popławski <j...@i...pl> napisał/a:

    > ROTFL

    ja tak bym zrobił ;)
    --
    | http://www.codingslut.com | http://www.linedin.com/in/kender |
    Tak prymitywny język jak Perl na pewno zostanie poprawnie obsłużony