PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jednak warto pisac ogloszenia o poszukiwaniu pracy na tej grupie.......

  • 1. Data: 2005-03-09 19:15:19
    Temat: Jednak warto pisac ogloszenia o poszukiwaniu pracy na tej grupie.......
    Od: n...@g...pl

    Przez 2 miesiące spamowałem tu że szukam pracy...... i sie ktoś
    odezwał....Podpisano ze mną umowę na czas nieokreślony mimo że nie jestem
    specjalistą w jakies konkretnej dziedzinie ani niczym szczególnym sie nie
    odróżniam....Wlaśnie dostałem pierwszę wypłatę (3 tys. Euro) od pracodawcy,
    który mnie znalazł na tej grupie. Jutro jadę na szkolenie firmowe na
    Dominikanę. Poszukującym pracy życzę powodzenia tak jak mi sie trafiło i
    nieustawania w nadziejach.
    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2005-03-09 19:46:35
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > który mnie znalazł na tej grupie. Jutro jadę na szkolenie firmowe na
    > Dominikanę. Poszukującym pracy życzę powodzenia tak jak mi sie trafiło i

    Widze, ze jestes w stanie uniesienia - na innej grupie piszesz "zarobiłem
    tyle ile trzeba aby żyć dostatnio oraz aby moi
    wnukowie nie mili problemów finansowych." :D

    Gratuluje w kazdym razie i zycze dalszego wzrostu zarobkow, zeby wnukowie
    rzeczywiscie nie mieli problemow finansowych :)

    I.

  • 3. Data: 2005-03-09 21:48:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    n...@g...pl wrote:

    > odróżniam....Wlaśnie dostałem pierwszę wypłatę (3 tys. Euro) od pracodawcy,

    Cholera. To za spamowanie teraz tyle płacą? :) Może też zacznę...

    > który mnie znalazł na tej grupie. Jutro jadę na szkolenie firmowe na
    > Dominikanę. Poszukującym pracy życzę powodzenia tak jak mi sie trafiło i

    A garaż na Maybacha już masz? :)

    PS. Bynajmniej nie zazdroszczę :>

    --
    Przemysław Maciuszko
    rozbawiony

  • 4. Data: 2005-03-10 05:33:08
    Od: "Jagoda" <f...@N...poczta.fm>

> [...]
    > Przez 2 miesiące spamowałem tu że szukam pracy...... i sie ktoś
    > odezwał...[...]. Poszukującym pracy życzę powodzenia tak jak mi sie

    Powodzenia w pracy :)

    Pzdr
    Jagoda

  • 5. Data: 2005-03-10 18:02:11
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    n...@g...pl
    Napisał(a):
    > Przez 2 miesiące spamowałem tu że szukam pracy...... i sie ktoś
    > odezwał....Podpisano ze mną umowę na czas nieokreślony mimo że nie jestem

    Przyznam się że też niedługo idę na rozmowę o pracę, wynikającą z zapytania
    na usenecie. Wprawdzie 3tys ojro nie oczekuję, ale brzmi ciekawie.

    R.