PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grafik/Webdesigner a zarobki (Poznan)

  • 1. Data: 2005-03-09 17:31:47
    Temat: Grafik/Webdesigner a zarobki (Poznan)
    Od: Quilo <q...@o...pl>

    Obecnie ubiegam się o stanowisko programisty web oraz grafika na pelny
    etat w Poznaniu.
    Przede mna ustalenie warunkow wynagrodzenia.

    Chce wyrobic sobie poglad na to jakie moge miec oczekiwania finansowe
    wobec pracodawcy.
    Mam zatem prosbe do osob z Poznania pracujących na tym lub zblizonym
    stanowisku ile wynosi Wasze miesieczne wynagrodzenie.

    Dodam, iż mam za soba sporo dużych projektów, referencje, jezeli chodzi
    o prace na tym polu.
    Do tej pory pracowalem jako freelancer na zlecenia f-m e-businessowych
    lub bezposrednio klientow.
    Mam za soba propozycje pracy zdalnej dla f-m zagranicznych.

    Podnoszę swoje kwalifikacje w miare rozwoju technologii, łatwo się uczę,
    posiadam też doświadczenie i spory zasób wiedzy.

    Liczę na Waszą pomoc

    pozdrawiam