PracaGrupypl.praca.dyskusje › Plusy dodatnie i ujemne zarejestrowania...

  • 1. Data: 2005-03-09 19:23:17
    Temat: Plusy dodatnie i ujemne zarejestrowania...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Tak się złożyło, że od kilku tygodni nie pracuję na etacie (rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron). Czy ktoś biegły w tych sprawach mógłby mi pokrótce
    przedstawić zalety/wady zarejestrowania się w urzędzie pracy?
    Sytuacja jest o tyle nietypowa, że w najbliższych miesiącach raczej wolałbym,
    żeby mi nie znaleziono pracy - zwyczajnie nie mam na nią czasu :-)

    Chodzi mi o sprawy formalne (ZUSY/KRUSY/SRUSY/NFZ/zasiłki/czy mam prawo odmówić
    podjęcia pracy/...), jak i nieformalne (jak pracoadowcy na to patrzą/jakieś inne
    nieznane mi konsekwencje/...).

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2005-03-10 08:22:03
    Temat: Re: Plusy dodatnie i ujemne zarejestrowania...
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Chodzi mi o sprawy formalne (ZUSY/KRUSY/SRUSY/NFZ/zasiłki/czy mam prawo odmówić
    > podjęcia pracy/...), jak i nieformalne (jak pracoadowcy na to patrzą/jakieś inne
    > nieznane mi konsekwencje/...).

    Ubezpieczenie zdrowotne.