PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeden pracownik, dwa etaty w jednej firmie.

  • 1. Data: 2009-01-12 20:18:10
    Temat: Jeden pracownik, dwa etaty w jednej firmie.
    Od: "adamo" <s...@s...com>

    Witam, pracuję w jednej firmie od kilku lat na stanowisku X, w ostatnim
    czasie uzyskałem uprawnienia do wykonywania pracy na stawnowisku Y również w
    tej firmie. Chciałbym aby podpisano ze mną dodatkową umowę o pracę na
    stanowisku Y, np 1/8 etatu, przy pozostającej umowie na pełen etat na
    stanowisku X, niestety mój pomysł został odrzucony - "bo tak się nie da". W
    związku z powyższym proszę Was o pomoc w rozwiązaniu problemu, jak postąpić
    w tej sytuacji, kodeks przewertowałem, ale nie znalazłem nic oprócz 8h dnia
    pracy, co nie znaczy że dobrze szukałem ;]

    Z góry dziękuję za odpowiedz.

  • 2. Data: 2009-01-12 20:44:57
    Temat: Re: Jeden pracownik, dwa etaty w jednej firmie.
    Od: "adamo" <s...@s...com>

    Znalazłem coś takiego http://tnij.org/cosh z tekstu wynika, że mój pomysł
    jednak jest zgodny z KP, będę wdzięczny za komentarz.

  • 3. Data: 2009-01-12 20:47:52
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    adamo pisze:
    > Znalazłem coś takiego http://tnij.org/cosh z tekstu wynika, że mój pomysł
    > jednak jest zgodny z KP, będę wdzięczny za komentarz.

    Zgodny. O ile to będzie praca różnego rodzaju i będziesz miał
    zapewnioną 11h przerwę na dobę ;) i odpowiednią weekendową.
    Chodzi tu najbardziej o czas pracy.
    I btw. jak będziesz na ta 1 i 1/8 etatu zatrudniony to możesz odliczać
    podwójne koszty uzyskania przychodu czyli 2*111,25 zł

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2009-01-12 20:58:12
    Od: "adamo" <s...@s...com>

> [...]
    > I btw. jak będziesz na ta 1 i 1/8 etatu zatrudniony to możesz odliczać
    > podwójne koszty uzyskania przychodu czyli 2*111,25 zł

    Dojeżdżając z innego miasta - 139 zł 06 gr -> zakładając, że będą to umowy
    na najniższą krajową również przysługuje to odliczenie ?