PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w GSM

  • 1. Data: 2009-01-13 11:28:09
    Temat: Praca w GSM
    Od: k...@g...com

    Witam
    Chciałbym podjąć prace w salone GSM Orange/Era/Play/Plus i nie wiem
    gdzie kierowac swoje CV bo słyszałem żeby się dostać to należy składać
    swoje papiery w danym punkcie. Wiadomo nikt mi tego nie potwierdzi i
    nie bede pewnien czy papiery nie wylądowaly w koszu.
    Pracuje ktos moze u jednego z powyższych pracodawców? Jak warunki
    pracy? Jak w wypłatami?
    Pozdrawiam krzysiek

  • 2. Data: 2009-01-14 13:15:58
    Temat: Re: Praca w GSM
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    Dnia 13-01-2009 o 12:28:09 <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > nie bede pewnien czy papiery nie wylądowaly w koszu.
    > Pracuje ktos moze u jednego z powyższych pracodawców? Jak warunki

    Możesz próbować w salonach głównych ( tu lepsze warunki finansowe) lub u
    dealera Gsm. Jeśli chodzi o Erę to na dzień dzisiejszy ze znanych mi są
    :Mix electronics, Baltimpex, Eurotel. Niestety u dealera wynagrodzenie
    jest mniej satysfakcjonujące. Wszędzie składa się na nie podstawa plus
    premia . Jeśli chodzi o Mix Electronics warunki finansowe niezłe, premia
    uznaniowa itd. W Eurotelu nie sugeruję, chyba że wystarcza najniższa
    krajowa, bo premia jak marchewka raczej trudna do osiągnięcia. Nie wiem
    jak w Baltimpeksie, tu akurat nie pracowałem. Czyli reasumując staraj się
    dostać do salonu firmowego lub sklepu firmowego GSM , z tym ze tutaj
    konkurencja może być dużo większa.
    Firmy dealerskie ogłaszają się na portalach pracy często. Rotacja w nich
    jest dosyć duża.

    Powodzenia.