PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyspozycyjność w pracy?

  • 1. Data: 2009-01-08 16:11:08
    Temat: dyspozycyjność w pracy?
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    witam,

    natknąłem się na oertę pracy pewnego skośnookiego pracodawcy i cuś takeigo
    mnie zaniepokoiło: mianowicie zmianowy syustem pracy (to żaden problem)
    poroblem w tym że pracodawca ustala sobie grafik dla pracowników siakoś tak
    dziwnie że pracuje sie część dni na rano, część na popołudnie a część na
    nocki, oczywiście pora pracy dla mnie nie jest zadnym problemem, ale
    niestałość tej pory:O(
    ja oczywiscie mówgbym z chęcią pracować na same nocki nawet, ale okazało sie
    że to niemożliwe, czyli trzeba być aktycznie dyspozycyjnym dla pracodawcy
    przez cały miesiac, czyli żadnej drógiej, czy trzeciej pracy nie mogę mieć,
    bo nie miałbym stałych pór pracy, i tak się zastanawiam czy to zgodne z KP?
    boi p[rzecież mam być dyspozycyjny 24/h/7 a to trochę dziwne, co o tym
    myślicie?

  • 2. Data: 2009-01-08 16:34:53
    Temat: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    gargamel wrote:
> [...]
    > czy to zgodne z KP?
    > boi p[rzecież mam być dyspozycyjny 24/h/7 a to trochę dziwne, co o tym

    Ale przeciez grafik znasz wczesniej, do tego limit 40 g /tydzien pewnie
    jest przestrzegany, lacznie z przerwami wynikajacymi z KP i BHP. Nie
    wiem wiec gdzie widzisz problem - nie chcesz to nie musisz sie zgadzac -
    szukaj innej pracy.

    Co do drugiej pracy - McDonald/KFC nie beda CI robily problemu - sma
    sobie ustalasz grafik.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2009-01-08 17:11:15
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > natknąłem się na oertę pracy pewnego skośnookiego pracodawcy i cuś takeigo
    > mnie zaniepokoiło: mianowicie zmianowy syustem pracy (...)

    Jeśli się da spróbuj pogadać z kimś tam zatrudnionym, bo mieszanie zmianami
    może być problemem drugorzędnym wobec notorycznego przeciągania godzin pracy
    i innych podobnych atrakcji i z drugiej pracy i tak nic nie wyjdzie.

    e.

  • 4. Data: 2009-01-08 18:18:30
    Od: "Baloo" <j...@o...eu>

    gargamel napisał(a):

    > czy to zgodne z KP? boi p[rzecież mam
    > być dyspozycyjny 24/h/7 a to trochę dziwne, co o tym myślicie?

    A jak pracuje lekarz albo pielęgniarka w szpitalu?

  • 5. Data: 2009-01-08 20:00:39
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Maverick" napisał:
> [...]
    > wiec gdzie widzisz problem - nie chcesz to nie musisz sie zgadzac - szukaj

    a powiedz mi co mi daje znajomość graiku nawet na miesiac wcześnij?
    myślisz ze jak poznam grafik to będę szukał drógiej pracy na miesiac do
    następnego grafiku?
    wybacz, ale nie każdy pracuje w McDonalds:O)

  • 6. Data: 2009-01-08 20:02:52
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Baloo" napisał:
    > A jak pracuje lekarz albo pielęgniarka w szpitalu?

    odpierdala 2 godziny i spada do domu:O(

  • 7. Data: 2009-01-08 20:25:54
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gk59je$sks$4@news.wp.pl, *gargamel* wrote:
> [...]
    > część na popołudnie a część na nocki, oczywiście pora pracy dla mnie
    > nie jest zadnym problemem, ale niestałość tej pory:O(

    To dosc normalny tryb i czesto praktykowany - grafik i rotacja zmian
    tygodniowa.
    Pracowalem tak i powiem ze to dosc wygodne, bo o ile jeszcze sie mozna
    zamieniac to juz w ogole masz duuuzo czasu zeby sobie pozalatwiac swoje
    sprawy w ciagu dnia w swoim wolnym czasie - kiedy cala reszta swiata
    pracuje.
    Troche niestety zycie towarzyskie na tym cierpi - ale to tez sie da
    pogodzic.

    > ja oczywiscie mówgbym z chęcią pracować na same nocki nawet, ale

    Powiem ci szczerze ze na poczatku ciagnalem non stop tylko poranna zmiane i
    po miesiacu wymieklem.
    Lepiej jednak sie czasami wyspac ;-)
    To samo z nockami, po kilku dniach sie czlowiek przestawia na odwrotny tryb
    (spi w dzien, pracuje w nocy) i tez na dluzsza mete mi sie nie podobalo to.

    Rotacja jest calkiem w porzadku. No ale ja nie bylem zainteresowany
    szukaniem innej pracy w trakcie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2009-01-08 21:22:09
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "darnok" napisał:
    > Rotacja jest calkiem w porzadku. No ale ja nie bylem zainteresowany
    > szukaniem innej pracy w trakcie.

    jak ma się jedną pracę to może i tak, ale taka rotacja odbiera ci możliwość
    iinnego zatrudnienia:O(

    p.s. a co jak jesteś zapisany na jakis kurs językowy który trwa dłużej niż
    miesiąc? albo masz poumawianych masę spotkań ze znajomymi, lekarzem i tym
    podobne z wyprzedzeniem ?:O(

  • 9. Data: 2009-01-09 16:13:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gk7ntc$ejp$1@news.wp.pl, *gargamel* wrote:

    > jak ma się jedną pracę to może i tak, ale taka rotacja odbiera ci
    > możliwość iinnego zatrudnienia:O(
    >
    > p.s. a co jak jesteś zapisany na jakis kurs językowy który trwa
    > dłużej niż miesiąc?

    No wlasnie to byl duzy problem. Musialem sie mocno nagimastykowac, a na kurs
    sie zapisalem po prostu na takiej zmianie ktorych mialem najmniej - w moim
    wypadku popoludniowych.

    > albo masz poumawianych masę spotkań ze znajomymi,
    > lekarzem i tym podobne z wyprzedzeniem ?:O(

    Jak sie mozna zamieniac to jest okej.
    Poza tym zawsze mozna prace zmienic ;-) Com i ja uczynil.

  • 10. Data: 2009-01-09 23:04:14
    Od: "Baloo" <j...@o...eu>

    > odpierdala 2 godziny i spada do domu:O(

    Bredzisz jak potłuczony.