PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka szybkość pisania zachwyci pracodawce

  • 11. Data: 2002-05-12 12:21:02
    Temat: Re: Jaka szybkość pisania zachwyci pracodawce
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    yoshi[at_albo_malpa]aip.pl (Micha? Cieślicki) wrote in
    <s...@a...pl>:

    [national characters were removed]

    /ciach.../

    >To bylo pytanie retoryczne, nacelowane na stwierdzenie, ?e na maszynie
    >sie pisze szybciej. Wiecej uwagi pry czytaniu postow...

    Dyskusja na News tym sie rozni od rozmowy w cztery oczy lub telefonicznej,
    ze jesli piszesz co innego niz myslisz - oznaczasz to w odpowiedni sposob.
    Wlasnie po to, aby nikt nie musial doglebnie analizowac Twojego postu i
    zastanawiac sie co tak naprawde miales na mysli... I nie powoluj sie na
    inteligencje czytajacych - smileys sa wlasnie po to, aby oszczedzac czas
    innych.

    >To jest tak, ?e trzeba cwiczyc, caly czas,przez pare lat....

    He.. uzywam regularnie klawiatury od 8 lat... ale niestety jesli ma sie zle
    nawyki to trudno sie od nich odzwyczaic :-(((

    W.

  • 12. Data: 2002-05-14 15:24:30
    Od: Barbara TOMASZEWSKA <b...@s...waw.pl>

    On Sat, 11 May 2002, Piotr Żebrowski wrote:

    > aby na komputerku pisac szybko [500 znakow] nalezy jedynie [poza
    > umiejetnoscia pisania] posiadac klawiature maszynistki... [taka jak na
    > maszynie] i juz mozesz pisac z polskimi znakami 500 znakow/minute [znam
    > takich]

    A ja nie, i wiesz co chciałabym to zobaczyc.

    Pozdrowienia,

    Basia

  • 13. Data: 2002-05-20 09:55:52
    Temat: Odp: Jaka szybkość pisania zachwyci pracodawce
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl>

    > Taki wynik uzyskała zwyciężczyni ogólnopolskiego konkursu pisania na
    > maszynie (442 zn/min na maszynie i ponad 500 na komputerze)
    > drugie miejsce 140 zn. mniej a trzecie nie przekroczone nawet 300
    > (dane z Dziennika Zachodniego)
    > więc tak sobie myślę że troche przesadzasz z tymi 500 znakami
    > a 250 zn./min to jest wynik którym można się chwalić.

    Moze jednak kolega Lewy nie przesadza, tylko po prostu przegapil konkurs:-)
    Pozdrawiam
    Joan