PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka prace wybrac › Re: Jaka prace wybrac
    From: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka prace wybrac
    Date: Sat, 6 Jul 2002 12:58:20 +0200

    Użytkownik "Marek" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ag4foq$qvs$1@news.gazeta.pl...
    > Witam,
    > mam taki 'orzech do zgryzienia'. Jestem obecnie studentem 3-go roku, na
    > kierunku handel zagraniczny. Prauje rowniez, ale zupelnie nie w swoim
    > kierunku, w branzy poligraficznej. Od jakiegos czasu rozgladam sie za
    praca,
    > jako przedstawiciel handlowy. Na razie nie spelniam wymagan bo, nie
    posiadam
    > doswiadczenia w tym kierunku. Dostalem propozycje, rowniez z branzy
    > poligraficznej wskoczenia na inne miejsce, tak jak by wyzej, ale nie do
    > konca. ;-). Poprostu lepiej placa, duzo lepiej.

    Wg mnie, jesli nie masz kontroferty powinienes przyjac propozycje.
    Jesli po ukonczeniu studiow bedziesz mial staz na odpowiedzialnym
    stanowisku, to bedzie rowniez przemawialo za toba u ewntualnego pracodawcy.
    przedstawicieli handlowych, szczerze mowiac jest jak psow, i gdy ukonczysz
    studia bardzo duzo twoich rowiesnikow bedzie sie legitymowalo podobnymi
    papierami.
    Natomiast robiac obecne studia kierunkowe i pracujac z sukcesami w innej
    branzy, masz szanse wlasnie w tej lub zblizonej branzy wejsc na jakies
    stanowisko zgodne z wyksztalceniem.Pracuj, rozgladaj sie, nawiazuj kontakty.
    Przejzyj Wyborcza tak przez pare tygodni, i zobaczysz jakie specyficzne
    "kwiatki" pod wzgledem oczekiwanych kwalifikacji czasem sie pojawiaja..

    Pozdrawiam
    Krzysztof