PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW

  • 1. Data: 2003-03-15 21:47:39
    Temat: Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mam pytanko - czy ktos z grupowiczow otrzymal jakas sensowna prace
    oglaszajac sie w ogloszeniach drobnych GW?

    Pytam sie, bo rozwazam ten sposob szukania pracy, a po zapoznaniu sie z
    nowym cennikiem GW (podwyzka prawie 6x, po naszemu 600%), mam duze
    watpliwosci, czy wogole sie szarpnac na jedna linie (mala skutecznosc bo
    danych mozna wpisac malo), czy walczyc za 50 zl (w nowych cenach, w
    starych to bylaby sama slodycz).

    Flyer

  • 2. Data: 2003-03-16 15:19:57
    Temat: Re: Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Mam pytanko - czy ktos z grupowiczow otrzymal jakas sensowna prace
    > oglaszajac sie w ogloszeniach drobnych GW?

    Zalezy jakiej pracy szukasz - jezeli prostej typu: sprzatanie, opieka
    nad dzieckiem to inicjatywa ma sens. Ale jesli jestes po studiach i szukasz
    bardziej ambitnej to IMO oglaszanie sie w Wyborczej mija sie z celem.

  • 3. Data: 2003-03-16 20:34:25
    Od: a...@a...pl

    Ja dostalam prace oglaszajac sie w GW bynajmniej nie jako opiekunka do dziecka
    ;-), ale to bylo jakis kilka lat temu.

  • 4. Data: 2003-03-16 21:27:42
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Zenek napisał:

    > Zalezy jakiej pracy szukasz - jezeli prostej typu: sprzatanie, opieka
    > nad dzieckiem to inicjatywa ma sens. Ale jesli jestes po studiach i szukasz
    > bardziej ambitnej to IMO oglaszanie sie w Wyborczej mija sie z celem.

    Tu jest pies pogrzebany - jakos nie usmiecha mi sie sprzatanie - umiem,
    ale powiedzmy sobie szczerze, ze nie jest to praca rozwojowa. Studiow
    nie skonczylem i trudno mi sie jest zakwalifikowac do jakiejs grupy mimo
    prawie 6 letniego stazu pracy, ale za glupka jakos nie moge zaczac sie
    uwazac. To sobie pomyslalem, ze zaszaleje i strzele sobie np. 10 linii
    tekstu (nie spotkalem sie z taka wielkoscia w GW), moze moglbym wtedy
    wiecej o sobie napisac a i ogloszenie bylo by widzialne. Problem sie
    pojawil, jak zobaczylem cennik obowiazujacy od 27.02 - totalna kleska, a
    w polaczeniu ze swiadomoscia, ze male (i wcisniete na n tej stronie z
    ogloszeniami) ogloszenia drobne maja znikoma czytalnosc - zaczalem miec
    duze watpliwosci. Stad moje pytanie.

    Flyer

  • 5. Data: 2003-03-16 22:58:50
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    > w polaczeniu ze swiadomoscia, ze male (i wcisniete na n tej stronie z
    > ogloszeniami) ogloszenia drobne maja znikoma czytalnosc - zaczalem miec
    > duze watpliwosci. Stad moje pytanie.

    Chyba mało który potencjalny pracodawca będzie sam tracił czas na
    przeglądanie ogłoszeń, skoro kosztem kilkudziesięciu złotych dostanie
    fafdziesiąt życiorysów od kandydatów pasujących (w większości) do oczekiwań.

    Tomek Z.

  • 6. Data: 2003-03-17 01:58:50
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Flyer wrote:

> [...]
    > watpliwosci, czy wogole sie szarpnac na jedna linie (mala skutecznosc bo
    > danych mozna wpisac malo), czy walczyc za 50 zl (w nowych cenach, w

    Teoretycznie masz wieksze szanse jako oglaszajacy sie kandydat na
    pracownika niz jako szukajacy wsrod ogloszen pracodawcow.
    Dlaczego ?
    Bo albo Ty dzwonisz jako 50-ty czy 100-ny kandydat do pracy
    albo do Ciebie dzwoni 20-ta firma z propozycja spotkania.
    Jest roznica ? (takie przynajmniej maja doswiadczenie osoby, ktorym
    polecam takze ta metode poszukiwania pracy).

    Reszta zalezy od Ciebie.
    Natomiast nie zgodze sie z pesymistycznymi tekstami osob w tym watku.
    Rubryke SZUKAM PRACY przegladaja i pracodawcy i Head Hunterzy. Wszystko
    zalezy od miasta gdzie szukasz pracy, rubryki czy dodatku do dziennika w
    ktorym sie oglaszasz, oraz od tresci ogloszenia.
    Natomiast jak wiekszosc ludzi pisze w ogloszeniu: "szukam biurowej" to
    niech sie nie dziwia, ze malo firm dzwoni, albo sami networkingowcy lub
    menedzerowie poszukujacy agentow. Co nie zmienia faktu, ze obecnie
    glownie szuka sie ambitnym handlowcow, niekoniecznie pracujacych tylko
    na prowizji.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 7. Data: 2003-03-17 06:33:14
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > w polaczeniu ze swiadomoscia, ze male (i wcisniete na n tej stronie z
    > ogloszeniami) ogloszenia drobne maja znikoma czytalnosc - zaczalem miec

    Daj "warszawskie" ogłoszenie czyli:

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CAŁODOBOWO ZDOLNY TEL ................. !

    mer

  • 8. Data: 2003-03-17 09:07:31
    Od: "poste" <m...@p...fm>

    nie warto,
    mam doswiadczenie, wyksztalcenie, kierownicze stanowiska
    stracilem kilka stówek w warszawskim dodatku i kilkadziesiat zl we
    wroclawskim.

    bez wymiernego efektu

    moglem sprzedawac odkurzacze, jacuzzi i inne potrzebne nam wszystkim rzeczy.
    to tyle

    maciek

  • 9. Data: 2003-03-17 09:49:09
    Temat: Odp: Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5072f$gd0$...@a...news.tpi.pl...> nowym cennikiem GW (podwyzka
    prawie 6x, po naszemu 600%)

    nie przesadzaj.... 6x to tylko 500% podwyżki.... jednak nie tak dużo. :-)

    Rafał

  • 10. Data: 2003-03-17 10:59:00
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    poste wrote:

> [...]
    >
    > bez wymiernego efektu
    >
    > moglem sprzedawac odkurzacze, jacuzzi i inne potrzebne nam wszystkim rzeczy.

    To tylko obrazuje, ze dalej sie utrzymuje tendencja dla pracownikow
    nizszego szczebla, na dodatek w handlu. Oczywiscie nie bede sie kierowal
    ocena Twojego ogloszenia, bo nie znam szczegolow.
    Ogloszenia pisane przeze mnie skutkuja - byc moze to swiadczy o szczesciu.