PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW › Re: Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW
    From: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka jest skutecznosc ogloszen o prace w GW
    Date: Mon, 17 Mar 2003 02:58:50 +0100

    Flyer wrote:

    > Mam pytanko - czy ktos z grupowiczow otrzymal jakas sensowna prace
    > oglaszajac sie w ogloszeniach drobnych GW?
    >
    > Pytam sie, bo rozwazam ten sposob szukania pracy, a po zapoznaniu sie z
    > nowym cennikiem GW (podwyzka prawie 6x, po naszemu 600%), mam duze
    > watpliwosci, czy wogole sie szarpnac na jedna linie (mala skutecznosc bo
    > danych mozna wpisac malo), czy walczyc za 50 zl (w nowych cenach, w
    > starych to bylaby sama slodycz).

    Teoretycznie masz wieksze szanse jako oglaszajacy sie kandydat na
    pracownika niz jako szukajacy wsrod ogloszen pracodawcow.
    Dlaczego ?
    Bo albo Ty dzwonisz jako 50-ty czy 100-ny kandydat do pracy
    albo do Ciebie dzwoni 20-ta firma z propozycja spotkania.
    Jest roznica ? (takie przynajmniej maja doswiadczenie osoby, ktorym
    polecam takze ta metode poszukiwania pracy).

    Reszta zalezy od Ciebie.
    Natomiast nie zgodze sie z pesymistycznymi tekstami osob w tym watku.
    Rubryke SZUKAM PRACY przegladaja i pracodawcy i Head Hunterzy. Wszystko
    zalezy od miasta gdzie szukasz pracy, rubryki czy dodatku do dziennika w
    ktorym sie oglaszasz, oraz od tresci ogloszenia.
    Natomiast jak wiekszosc ludzi pisze w ogloszeniu: "szukam biurowej" to
    niech sie nie dziwia, ze malo firm dzwoni, albo sami networkingowcy lub
    menedzerowie poszukujacy agentow. Co nie zmienia faktu, ze obecnie
    glownie szuka sie ambitnym handlowcow, niekoniecznie pracujacych tylko
    na prowizji.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>