PracaGrupypl.praca.dyskusje › wdrożenie sytemu informatycznego

  • 1. Data: 2003-03-15 18:44:31
    Temat: wdrożenie sytemu informatycznego
    Od: "Snajper" <g...@g...pl>

    Cześć
    Potrzebuję tytułów literatury mówiącej o sposobie i metodach wdrożenia w
    firmie sytemu informatycznego tzn. wdrożenia programu komputerowego w
    działach produkcyjnym, handlowym, księgowym. Dzięki

    --
    Gubernator

  • 2. Data: 2003-03-16 01:20:40
    Temat: Re: wdrożenie sytemu informatycznego
    Od: 3Admin <z...@3...pl>

    Snajper wrote:
> [...]
    > firmie sytemu informatycznego tzn. wdrożenia programu komputerowego w
    > działach produkcyjnym, handlowym, księgowym. Dzięki

    Proponuje przewrotne, zacząć od ...
    "Marsz ku klęsce" - Edward Yourdon :)

    pzdr
    ------------------------
    3Admin
    Jesteś freelancerem ?
    dołącz do najlepszych !
    3lance.pl
    ------------------------

  • 3. Data: 2003-03-16 21:27:35
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    3Admin napisał:

    > Proponuje przewrotne, zacząć od ...
    > "Marsz ku klęsce" - Edward Yourdon :)

    A to o tym - tak z ciekawosci pytam. Troche OT - przyznam sie, ze nie
    odpowiedzialem na post poprzednika, bo w mojej SUBIEKTYWNEJ praktyce i
    obserwacjach, nabralem obrzydzenia do dzialan opartych na teorii,
    dlatego ze przewaznie zaciemnialy one obraz (tudziez zabieraly
    niepotrzebnie czas i dawaly zajecie roznym opierdalaczom), podczas kiedy
    praktyka odbywala sie w przerwach pomiedzy bardzo madrymi spotkaniami i
    oparta byla raczej na determinacji i zdolnosciach ludzi a nie na teorii
    - moge z reka na sercu to powiedziec, bo mialem mozliwosc obserwowac
    prawie dokladnie rozwoju wdrazania duzego systemu bankowego,
    przedstawianego obecnie jako cudo.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-03-17 19:41:41
    Od: "Snajper" <g...@g...pl>

    Pytam o teorię tzn. pozycję literatury, bo jest mi ona niezbędna do
    napisania pracy licencjackiej. W chwili obecnej jestem w posiadaniu tylko
    jednej książki a to za mało by napisać pracę. Poza tym ja również biorę
    udział we wdrożeniu systemu, od strony praktycznej mógłbym również dużo
    napisać, ale to nie doktorat tylko licencjat i musze się opierać na
    "wypocinach" innych. I dlatego jest to dla mnie tak WAŻNE!!!!!!!!!
    pozdrawiam
    jarek