PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy mam szanse odnaleźć się jako organizator??

  • 1. Data: 2003-03-15 22:18:00
    Temat: Czy mam szanse odnaleźć się jako organizator??
    Od: z...@o...pl

    Cześć wszystkim

    Jestem na tej grupie dyskusyjnen po raz pierwszy i mam nadzieje że nie ostatni
    (to zależy od jakości waszych wypowiedzi):-)

    Mam 17 lat i musze przyznać że jak na ten wiek sporo doświadczeń. Moim
    marzeniem jest zostanie organizatorem jakiś dużych imprez. Niekoniecznie muszą
    to być imprezy o tej samej tematyce. Po prostu lubie zarządzać i mi to wychodzi
    (mam przykłady w szkole org. dyskotek, i innych masowych imprez typu wybory
    miss itp). Może rzeczywiście narazie to są pierdoły ale ja chce mieć środki,
    ludzi, chęci i siły na robienie tego na poważnie. TO mnie naprawde kreci. Mam
    kilka pytań w związku z tym.

    Czy wiecie może ile zarabiają organizatorzy?? i jaką mają pozycję w kraju?? czy
    łatwo jest zaistnieć w tej branży?? czy z tego w ogóle da sie żyć???

    Prosze o podsyłanie na mój mail z...@o...pl WSZYSTKIEGO co może
    dotyczyć wyżej wymienionch tematów. Jestem zainteresowany nawet psychologią
    jeśli dotyczy ona podejścia ludzi i zastosowania jej w zarządzaniu.

    z góry dziekuję za pomoc

    pozdrawiam

    Zbychu

  • 2. Data: 2003-03-17 09:42:04
    Temat: Odp: Czy mam szanse odnaleźć się jako organizator??
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

    [...]

    Zawód o którym myślisz to menedżer projektu (Project Manager).
    A dziedzina - zarządzanie projektem.
    W sieci dużo znajdziesz na ten temat - zarówno od naukowego punktu widzenia
    jak i od praktycznego.

    Na początek zacznij od:
    http://spmp.org.pl/ - stowarzyszenie Project Management Polska.

    Rafał

  • 3. Data: 2003-03-18 15:39:14
    Temat: Re: Czy mam szanse odnaleźć się jako organizator??
    Od: z...@o...pl

    no dobrze ale co to wlaściwie jest to Project Management??

    wiem że to może głupie pytanie ale tam nic nie pisze na czym polega ta praca...
    jakie są z niej zyski itp. itd..

    proszę o dodatkowe informacje

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-03-19 10:40:48
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:7
    1...@n...onet.pl...

    > no dobrze ale co to wlaściwie jest to Project Management??

    To jest włąśnie to co napisałeś, że chcesz robić.

    Tak w skrócie - masz klienta, który potrzebuje przeprowadzić jakąś jednorazo
    wą akcję (uruchomienie nowego oddziału, zorganizowanie dorocznej imprezy int
    egracjnej dla pracowników itp).
    Mowi Ci , że daje Ci na przeprowadzenie akcji tyle i tyle kasy, daje ci tyle
    a tyle czasu, ma takie a takie wymagania.
    Ty sobie dobierasz ludzi, planujesz akcję, realizujesz itp... aż akcja się z
    akończy.
    Klient zadowolony, bo ma sprawnie szybko i tanio przeprowadzoną akcję, a Ty
    kończysz robotę.

    Jak wygląda to z praktycznego punktu widzenia (czy Ty szukasz klientów, czy
    oni szukają Ciebie, jak wygląda rynek itp.) to Ci nie pomogę bo tego rynku p
    o prostu nie znam.

    Rafał

  • 5. Data: 2003-03-20 16:04:48
    Od: z...@o...pl

    Drogi Rafale..

    a czy taka praca jest rozmowszechnione w Polsce? skąd w ogóle wiesz o takiej
    robocie?
    może podałbyś mi swój majl?

  • 6. Data: 2003-03-21 11:01:59
    Od: "Rafal" <?@?.?>