PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o firmie Prumerica

  • 1. Data: 2003-03-15 20:57:30
    Temat: Opinie o firmie Prumerica
    Od: "tc" <c...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam prośbę do osób mających wiedzę na temat f-my Prumerica o podzielenie się
    swoją wiedzą w zakresie stosunków, ludzi, atmosfery, sytuacji firmy, jej
    rozwoju,wynagrodzeń w dziale sprzedaży.

    Dziękuję

  • 2. Data: 2003-03-15 23:27:41
    Temat: Re: Opinie o firmie Prumerica
    Od: "dragon" <d...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl>

> [...]
    się
    > swoją wiedzą w zakresie stosunków, ludzi, atmosfery, sytuacji firmy, jej

    Prumerica.
    Towarzystwo ubezpieczeniowe. Proponuja "pozyczke" w wysokosci ustalonej
    przez "agenta" placona w miesiecznych ratach dopoki nie zaczniesz (o ile
    zaczniesz) zarabiac (wtedy w zalozeniu oddasz im kase z pierwszych
    miesiecy).
    Warunek wstepny to zdobycie 100 klientow dla towarzystwa. Poza tym szkolenia
    i wymagania na dosc wysokim poziomie - zarzad nie ma pojecia, ze w Polsce
    jest inaczej niz w USA i uwaza ze agent ubezpieczeniowy to ktos powazany w
    srodowisku.
    Poza tym sa w Polsce wlascicielami gazety Dzien Dobry (DD Media). Z tego co
    wiem firma jest w lekkiej panice, bop wyniki inne niz mialy byc wedlug
    planu.
    w jakim miescie jestes ???

  • 3. Data: 2003-03-17 01:47:52
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    dragon wrote:

    [ciach]

> [...]

    [ciach]

    > Warunek wstepny to zdobycie 100 klientow dla towarzystwa. Poza tym szkolenia

    Witaj :)

    O ile mowimy o pracy agenta:

    Przede wszystkich znalezienie 100 Klientow dla firmy rozklada na
    lopatki, bo to strasznie duzo jak dla poczatkujacej osoby.
    Zamiast sie cieszyc praca musisz od poczatku ostro harowac, zeby oddac
    pozyczke, a podejrzewam pod koniec okresu oddania juz Ci sie rece trzesa.
    To oczywiscie praca dla ludzi z odpowiednim charakterem.

    Do tego musze jeszcze osobiscie dodac, ze ich podejsie marketingowe i
    nazwa Prumerica jak na obecne czasy jest do niczego, bo Polacy juz nie
    glupi tacy i nie biora wszystkiego co sie nazywac ***merica :)
    A taka ladna nazwe maja w krajach zachoodnich i naprawde niezle im tam
    idzie :/

    Jesli naprawde chodzi o prace agenta, to jest calkiem sporo towarzystw
    ktore oferuja dobre warunki, rozejrzyj sie wokolo.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>