PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to wytlumaczyc... › Re: Jak to wytlumaczyc...
  • Date: Thu, 06 Jul 2006 17:56:56 +0200
    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to wytlumaczyc...

    TLP napisał(a):

    > Odszedłeś z poprzedniego miejsca pracy wskutek niemożliwości
    > porozumienia się z szefem i związanego z tym braku mozliwości rozwoju
    > zawodowego, a ponieważ możliwość rozwoju jest dla Ciebie bardzo ważna,
    > (i tu czas na wazelinkę dla nowego pracodawcy...)

    Ok, dzieki. Ale z drugiej strony czlowiek ktory po 2 latach odchodzi
    bo chce miec szanse na rozwoj tez moze byc postrzegany jako zbyt
    "zachlanny" na awans. Mialem jedna rozmowe ost. gdzie mialem wrazenie,
    ze moje checi rozwoju nie sa zbyt dobrze widziane. Jak zreszta
    podkreslano "szukamy pracownika na lata":) Mam czekac az przelozeni wymra?:)
    --
    MSZ radzi wyjeżdżającym do Jordanii: Obowiązuje zakaz wwozu pontonów
    gumo­wych.