PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to wytlumaczyc... › Re: Jak to wytlumaczyc...
    From: TLP <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to wytlumaczyc...
    Date: Thu, 06 Jul 2006 15:07:20 +0200

    Dnia 06-07-2006 o 14:47:22 Qlfon <r...@l...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Jak wytlumaczyc nowemu pracodawcy, ze juz ma sie dosc pracy z okreslonym
    > typem czlowieka i pomimo tego, ze "firma", w ktorej pracuje to tzw.
    > "gorne C" chcialbym pracowac w "dolnym c" i miec jakies szanse na
    > rozwijanie sie? Odszedlem z "gornego C" bo nie moglem sie dogadac z
    > szefem, a teraz mam problem bo wszyscy wietrza w tym jakis podstep:)
    > PS. Wiem, ze to byl samobojczy krok, ale (o ja glupi) myslalem ze w 3
    > mies cos znajde:(

    Po prostu powiedz/napisz, jak było - maksymalnie prostymi neutralnymi i
    chłodnymi słowami, bez wchodzenia w szczegóły. Tłumaczenie, wyjasnianie i
    takie tam inne - niepotrzbnie skupiają uwagę nowego pracodawcy na tej
    drobnej okoliczności. Poza tym: tłumaczą się winni.

    Odszedłeś z poprzedniego miejsca pracy wskutek niemożliwości porozumienia
    się z szefem i związanego z tym braku mozliwości rozwoju zawodowego, a
    ponieważ możliwość rozwoju jest dla Ciebie bardzo ważna, (i tu czas na
    wazelinkę dla nowego pracodawcy...)

    --
    TLP