PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak spytac czy juz rozpatrywali podania?

  • 1. Data: 2003-09-02 21:22:42
    Temat: Jak spytac czy juz rozpatrywali podania?
    Od: "Wolek" <w...@x...wp.pl>

    Witam,

    Zlozylam oferte pracy do firmy, ktora zbierala je do 18 sierpnia (wylacznie
    droga elektroniczna). Minelo dwa tygodnie i jestem bardzo ciekawa, czy
    przegladali juz podania. Jak o to zapytac?

    Wolek

  • 2. Data: 2003-09-02 21:35:08
    Temat: Re: Jak spytac czy juz rozpatrywali podania?
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

> [...]
    > droga elektroniczna). Minelo dwa tygodnie i jestem bardzo ciekawa, czy
    > przegladali juz podania. Jak o to zapytac?

    Zapytaj
    "czy w zwiazku z tym ze zlozylam aplikacje
    dnia tego a tego i ze jesli nie otrzymalam odpowiedzi
    mam uwazac ze moja aplikacja zostala odrzucaona
    na etapie selekcji dokumentow"

    czy cos w tym stylu. tylko grzecznie po owilaj to zdanie
    w jakies formy grzecznosciowe idt.. a i napierw sie przedstaw
    i powiedz o jakie stanowisko sie staralas.

    ja tak zawsze robilem - generalnie efekt byl pozytywny(choc czasem
    zaskakujacy)
    tyle ze nie po dwoch tygodniach ale gora jednym

    /pozdr/

  • 3. Data: 2003-09-03 11:52:09
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Wolek" <w...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > droga elektroniczna). Minelo dwa tygodnie i jestem bardzo ciekawa, czy
    > przegladali juz podania. Jak o to zapytac?
    Raczej pogódź się z tym, że odrzucili Twoje podanie.
    Iza

  • 4. Data: 2003-09-03 11:59:29
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Wolek <w...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > droga elektroniczna). Minelo dwa tygodnie i jestem bardzo ciekawa, czy
    > przegladali juz podania. Jak o to zapytac?

    Dzwonić nie ma sensu, bo na pewno odpowiedzą, że właśnie przeglądają i w
    razie czego się odezwą. Nie uzyskasz żadnej odpowiedzi - ani na tak, ani na
    nie.

  • 5. Data: 2003-09-03 12:44:37
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > (wylacznie
    > Raczej pogódź się z tym, że odrzucili Twoje podanie.
    > Iza

    Bo Ty już oczywiście IZA wiesz że akurat odrzucili...

    >Dzwonić nie ma sensu, bo na pewno odpowiedzą, że właśnie przeglądają i w
    >razie czego się odezwą. Nie uzyskasz żadnej odpowiedzi - ani na tak, ani na
    >nie.

    Zawsze jest sens poprostu zadzwonić i zapytać. Najlepiej zapytać o to czy
    otrzymali poprostu, powiedz, bo nie wiesz, a masz przygotowanych kolejnych
    99 do wysyłki.
    Z reguły odpowiedzą że proces rekrutacyjny trwa i u dyrektora na biurku już
    leżą te podania, w liczbie sztuk ca. 180 i to będzie wszystko co się
    dowiesz. Ale to tylko takie założenie - bo potem się nie odezwą. Więc
    proponuję na przykład przejechać się jeszcze raz do firmy z tym podaniem że
    chciałoby się jeszcze dołączyć dokumenty (skseruj jakieś stare świadectwo).
    Składanie ofert drogą mailową, guzik daje, szkoda nerwów. Lepiej pojechać do
    manager gówny i pogadać w 4 oczy - ludziom brakuje śmiałości w kontaktach
    osobistych i wtedy przynajmniej się dowiesz czy ściema czy ok. Ale dzwonić
    trzeba - nie ma to jak napierać.

    Pozdrawiam
    Th

  • 6. Data: 2003-09-03 17:02:13
    Od: "MW" <m...@o...pl>

> [...]
    > droga elektroniczna). Minelo dwa tygodnie i jestem bardzo ciekawa, czy
    > przegladali juz podania. Jak o to zapytac?

    Jak z ciebie moze byc dobry pracownik skoro nawet nie wiesz jak sie zapytac czy
    juz rozpatrywali podanie? Jak ci szef kaze cos zrobic to tez bedziesz na listy
    dyskusyjne pisal pytania co robic?

  • 7. Data: 2003-09-03 19:13:06
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo Ty już oczywiście IZA wiesz że akurat odrzucili...
    Taa.... Wg moich doświadczeń to jakieś 95%. I nie _wiem_, tylko _raczej_

    o naiwności.....

    Iza

  • 8. Data: 2003-09-03 19:25:21
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

    > o naiwności.....
    >
    > Iza
    wielkie halo zadzwonic i zapytac.
    fakt ze moze te dwa tygodnie to troche juz moze byc pozamiatene.
    ale zawsze to jakis dodatkowy krok w poszukiwaniu pracy

    a na deser maly dialog o naiwnosci
    /pozdr/

    Michael Corleone: My father is no different than any powerful man, any man
    with power, like a president or senator.
    Kay Adams: Do you know how naive you sound, Michael? Presidents and senators
    don't have men killed!
    Michael Corleone: Oh. Who's being naive, Kay?

  • 9. Data: 2003-09-04 17:49:12
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Zlozylam oferte pracy do firmy, ktora zbierala je do 18 sierpnia
    (wylacznie
    > droga elektroniczna). Minelo dwa tygodnie i jestem bardzo ciekawa, czy
    > przegladali juz podania. Jak o to zapytac?

    Jak chcesz, to się odzywaj. raczej zdecydowanej odpowiedzi nie uzyskasz,
    chyba że negatywną. Jeżeli potrafisz "bić pianę" wokół siebie, to własnie ją
    "ubijaj". Że jesteś świetną osobą na to stanowisko, że wprawdzie nie
    dostałaś odpowiedzi ale zdajesz sobie sprawę że oni maja dużo zgłoszeń od
    ludzi, że z chęcią za godzinkę u nich się stawisz i w czasie nie dłuższym
    niż 15 minut przedstawisz swoją osobę, że nie chcesz zabierać czasu tylko
    chcesz polecić swoją osobę jako najlepszą na to stanowisko itp itd. Jak
    umiesz bić pianę, to wiesz co mówić.
    A możesz też czekać, że akurat wybór padnie na ciebie. może się tak zdarzyć.
    może, ale nie musi.

    A z autopsji - każda metoda jest dobra jeżeli pozwala osiągnąć zamierzony
    efekt. Możesz trafić na osobę która z miejsca cię spławi i specjalnie
    wyrzuci twoją ofertę "bo tak", a może się trafić z drugiej strony osoba
    która z miejsca "poczuje miętę" i właśnie będzie chciała żeby za pół
    godzinki przedstawić się w czasie 3 minutek.
    powodzenia!